قابلیت پاسخ‌دادن به استاتوس‌ها از طریق آواتارها به واتس‌اپ می‌آید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه بتای واتس‌اپ، کاربران این پیام‌رسان می‌توانند از آواتارها برای ریپلای به استاتوس (وضعیت) استفاده کنند.

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ، یعنی نسخه ۲.۲۳.۱۸.۹، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند با استیکرهایی به شکل آواتار به استاتوس‌های سایر کاربران واکنش نشان دهند.

پیام‌رسان واتس‌اپ متعلق به متا به‌تازگی چندین ویژگی جدید معرفی کرده است. به‌نظر می‌رسد روند انتشار ویژگی‌های جدید قرار است در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

کاربران نسخه بتای واتس‌اپ اکنون می‌توانند به استاتوس‌ها با آواتار واکنش نشان دهند

ویژگی تازه معرفی‌شده واتس‌‌اپ برای ریپلای به استاتوس‌ها، مزیت‌هایی را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی درحال‌حاضر برای تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا واتس‌اپ در دسترس است. طی هفته‌های آینده انتظار می‌رود تعداد کاربران بیشتری بتوانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

پیش از انتشار نسخه بتای واتس‌اپ، کاربران این پیام‌رسان تنها می‌توانستند با استفاده از ۸ ایموجی به استاتوس‌ها واکنش نشان دهند و محدودیت‌هایی در بیان احساسات داشتند. این به‌روزرسانی جدید با ارائه ۸ آواتار چنین امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند طیف وسیع‌تری از واکنش‌ها و احساسات را به استاتوس‌ها نشان دهند. این به‌روزرسانی می‌تواند برای بسیاری از کاربران تجربه کاربری بهتری را فراهم کند.

علاوه‌براین، واتس‌اپ درحال توسعه ویژگی‌های بیشتری است. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت‌هایی مانند به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD، برچسب‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی و رابط تماس پیشرفته اشاره کرد.

باید دید در ادامه کاربران چه واکنشی به این قابلیت‌ها نشان می‌دهند. همچنین باید دید آیا این قابلیت‌ها ممکن است با باگ‌هایی روبه‌رو باشد یا خیر. البته باید ببینیم واتس‌اپ در نظر دارد چه زمانی چنین ویژگی‌هایی را در دسترس تمامی کاربران خود قرار دهد. همان‌طور که گفته شد، درحال‌حاضر همه کاربران این پیام‌رسان به قابلیت‌های جدید دسترسی ندارند.

بیشتر بخوانید  رونمایی از ایرپاد پرو USB-C هم‌زمان با آیفون 15

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *