بازی در متاورس و کسب ارز دیجیتال

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

فناوری بلاکچین، هر روز در حال ارائه نوآوری‌های جدید در زمینه‌های مختلف است و بسیاری از افراد از طریق ارزهای دیجیتال که بر بستر بلاکچین ایجاد شده‌اند، کسب درآمد می‌کنند. امروزه و با توجه به ارائه نوآوری‌های جدید، بسیاری از شرکت‌ها دست به ابتکار جدید و جذابی زده‌اند و این امکان را فراهم کرده‌اند تا افراد علاوه بر بازی کردن و لذت بردن از اوقات فراغت خود، ارز دیجیتال نیز کسب کنند.

کسب درامد از متاورس با بازی کردن، یکی از روش‌هایی است که برای گیمرها و حتی افراد تازه کار جذاب بوده و کاربران زیادی را به سمت استفاده از این بازی‌ها سوق داده است. در این زمینه، بازی‌های بسیاری وجود دارند که هم در گوشی‌های موبایل و هم در سیستم‌های کامپیوتری قابل انجام هستند. در این بازی‌ها، شما می‌توانید با روش‌های مختلفی ارز دیجیتال را کسب کرده و در صرافی‌های آنلاین با آن ترید کنید و درآمد داشته باشید.

در حوزه بلاکچین بازی‌های متعددی روانه بازار شده‌اند که کاربران می‌توانند با روش‌های مختلفی از آن‌ها ارز دیجیتال به دست آورند. این بازی‌ها هم در گوشی‌های تلفن همراه و هم در رایانه‌ها قابل انجام هستند. همچنین، سبک این بازی‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است و کاربران می‌توانند بنا بر سلیقه خود اقدام به انجام بازی‌های بلاکچینی کنند. در ادامه، برخی از بهترین بازی‌های بلاکچین را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از طریق آن‌ها ارز دیجیتال به دست آورید.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)؛ شناخته شده‌ترین بازی در بلاکچین

یکی از بازی‌هایی که با سبک بسیار جذاب خود توانسته در حوزه بلاکچین و ارز دیجیتال طرفداران زیادی به دست آرود، بازی اکسی اینفینیتی است. این بازی محبوبیت فراوانی در میان طرفداران بازی‌های بلاکچینی دارد و افراد زیادی آن را بازی می‌کنند. برای شروع کردن بازی اکسی اینفینیتی باید ابتدا 3 توکن اکسی را خریداری کنید. برای خرید می‌توانید از صرافی‌های معتبر خرید خود را انجام دهید.

در بازی اکسی اینفینیتی اکسی‌ها (Axies) توکن‌ها و شخصیت‌های بازی شما خواهند بود. با رشد و توسعه و مبارزه این کاراکترها با یکدیگر می‌توانید توکن‌های خود را افزایش داده و کسب درآمد داشته باشید. توکن اصلی این بازی، AXE است که با استفاده از آن، می‌توانید شخصیت‌های مختلف خریداری کرده، در رای دهی‌های بازی شرکت کنید و همچنین با استفاده از آن‌ها، زاد و ولد اکسی‌ها را نیز افزایش دهید.

بیشتر بخوانید  راه‌اندازی بانک کره جنوبی در متاورس

بازی اکسی اینفینیتی در پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید، IOS و ویندوز قابل اجراست و کاربران می‌توانند با هر سیستم عاملی که می‌توانند به انجام این بازی بپردازند.

سند باکس؛ کسب درآمد برای بازیکن‌ها و بازی سازان

یکی دیگر از پلتفرم‌های بازی بلاکچین که طرفداران آن در سرتاسر دنیا به بازی می‌پردازند، سند باکس (Sandbox) است. این بازی به صورت جهان باز (Open world) بوده و در سبک واقعیت مجازی است. در این دنیای مجازی دو دسته از کاربران وجود دارند. دسته اول، گیمرها و بازی کنانی که به انجام مینی گیم‌های موجود در این دنیا می‌پردازند و با خرید آیتم‌ها و برنده شدن در چالش‌های مینی گیم‌ها، پاداش دریافت می‌کنند. دسته دوم نیز، بازی سازانی هستند که با استفاده از نرم افزارهای VoxEdite و Sand box game maker بازی‌ها و آیتم‌های مختلفی را در این فضای مجازی طراحی می‌کنند. این دسته از کاربران می‌توانند محصولات خود را در بخش Sand box market place بفروشند و کسب درآمد داشته باشند.

برای حضور در متاورس سند باکس نیاز به توکن اولیه ندارید؛ اما اگر جزء گیمرها هستید، برای انجام مینی گیم‌های بازی که توسط بازیکنان دیگر ساخته شده‌اند، باید آیتم‌هایی را با استفاده از توکن محلی بازی خریداری کنید. پس از این کار، به شما پاداش‌هایی داده می‌شود و در صورت شرکت در مینی گیم نیز پاداش دریافت می‌کنید. در نهایت،‌گیمرها و بازی سازان می‌توانند به راحتی در این متاورس کسب درآمد داشته باشند و توکن‌های به دست آورده را در صرافی‌های معتبر ترید کنند. حتی بسیاری از کاربران تصمیم به خرید تتر و تبدیل آن به سندباکس داشته‌اند.

بازی استپن (STEPN)؛ ورزش کن و جایزه بگیر!

در گذشته، بسیاری از افراد تنها تصور می‌کردند که برنامه‌ای وجود داشته باشد تا به آن‌ها بابت انجام ورزش و تلاش و برای تناسب اندام، پاداش بدهد. این آرزو، امروزه با بلاکچین و بازی کریپتویی STEPN ممکن شده است. این بازی در سبک Move to earn است که یک ایده جدید در انجام بازی‌های کریپتویی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید  ال‌جی به دنبال آوردن متاورس به تلویزیون‌هاست

در بازی استپن، برای شروع کار شما باید یک کفش دیجیتالی از مارکت برنامه خریداری کنید. هزینه اولیه برای شروع، 51 GMT است. پس از این کار باید اقدام به پیاده روی و یا دویدن کنید تا برنامه به شما به عنوان پاداش، توکن GST بپردازد. با این توکن، شما می‌توانید کفش خود را ارتقا داده و پاداش‌های بیشتری کسب کنید.

روش کسب درآمد در این برنامه، به عوامل مختلفی از جمله نوع کفش، سطح آن و میزان پیاده روی شما در طول 24 ساعت شبانه روز دارد. شما با انتخاب کفش مورد نظر و پیاده روی در یک مسیر مشخص در طول شبانه روز، می‌توانید درآمد خود را بالاتر ببرید. در این بازی، هرچه کفش شما مدل بالاتری داشته باشد، درآمد شما نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین،‌ سرعت پیاده روی نیز در کسب درآمد از این بازی موثر است.

روش دیگر کسب درآمد از استپن، طراحی کفش و فروش آن است. برای این که بتوانید از طریق تولید کفش و فروش آن درآمد کسب کنید، باید ابتدا دو کفش خود را در بازی به سطح 5 برسانید و یا 2 کفش سطح 5 خریداری کنید. با این کار، می‌توانید تا 7 کفش جدید تولید کنید. تولید کردن کفش در این بازی، بدون هزینه نیست و باید قبل از اقدام به ساخت کفش، بررسی کنید که آیا تولید آن برای شما صرفه اقتصادی دارد یا نه.

بازی دیسنترالند؛ متاورس جذاب برای کسب درآمد

بازی دیسنترالند، یک بازی متاورسی و جذاب است که دنیای گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. در این بازی، تمام زمین‌ها و آیتم‌ها، به صورت توکن‌های قابل خرید و فروش وجود دارند و شما می‌توانید با خرد قطعات زمین که با توکن LAND وجود دارد، درآمد زایی داشته باشید. همچنین، توکن بومی دیگر این بازی که توکن اصلی آن نیز به شمار می‌رود، MANA نام دارد که با خرید آن در صرافی‌های ارز دیجیتال، می‌توانید آیتم‌ها و اقلام مختلفی برای شخصیت خود در بازی خریداری کنید.

در این بازی، شما می‌توانید هم به صورت مهمان و هم به صورت بازی کن واقعی وارد بازی شوید. در صورت ورود به عنوان مهمان، خرید و فروشی نخواهید داشت و تنها در زمین‌ها و فضای بازی حضور دارید. در مدل واقعی، زمانی که شما وارد بازی می‌شوید، باید کیف پول خود را به بازی متصل کنید تا بتوانید خرید و فروش‌های احتمالی را مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید  5 ضعف بزرگ متاورس که مانع جذب کاربران معمولی شده

بازی‌های بلاکچین، امکان درآمدزایی را برای بسیاری از کاربران فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با انجام این بازی‌ها و بسیاری بازی‌های دیگر، ارز دیجیتال کسب کرده و آن را در یک صرافی معتبر و امن ترید کنید. در ایران، صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌هایی است که می‌توانید انواع ارز دیجیتال را در آن مشاهده کرده و برای انجام این بازی‌ها مورد استفاده قرار دهید.

خرید و فروش ارز دیجیتال بازی در بهترین صرافی ایران

یکی از روش‌هایی که به تازگی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد، به دست آوردن آن‌ها در بازی‌ها و فروش در یک صرافی معتبر است. در این زمینه، همانطور که در این مطلب عنوان کردیم، بازی‌های زیادی از جمله سند باکس، دیسنترالند و غیره وجود دارند که می‌توانید بدون داشتن ارز دیجیتال وارد بازی شوید و تنها برای خرید آیتم باید از توکن‌های محلی بازی استفاده کنید. از طرف دیگر، بازی‌هایی مانند STEPN و اکسی اینفینیتی و بازی‌های دیگر، برای شروع از شما تعدادی ارز دیجیتال محلی بازی را درخواست می‌کنند. با هزینه کردن این توکن‌ها، شخصیت‌ها و آیتم‌هایی به دست می‌آورید که می‌توانید با آن‌ها درآمد خود را افزایش داده و ارز دیجیتال کسب کنید. برای ترید ارز دیجیتال نیز، بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، یعنی کیف پول من در کنار شما است تا بتوانید به راحتی درآمد خود را نقد کنید.

این صرافی، امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ از جمله این که شما می‌توانید بیش از 1000 ارز دیجیتال را با قیمت‌های لحظه‌ای مشاهده کنید. همچنین، کیف پول امنی که این صرافی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، باعث شده تا بسیاری از تریدرهای ایرانی از صرافی کیف پول من استفاده کنند. اگر شما نیز برای شروع بازی‌های بلاکچین نیاز به ارز دیجیتال دارید، می‌توانید با احراز هویت در این صرافی و خرید ارز دیجیتال اولیه بازی‌های مورد نظر، کار خود را شروع کنید.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *