معرفی اپلیکیشن گپ جی پی تی (GapGPT): هوش مصنوعی به زبان فارسی 

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

برنامه «گپ جی پی تی (GapGPT)» با هدف دسترسی آسان‌تر کاربران ایرانی به هوش مصنوعی توسعه یافته است. شما می‌توانید با ثبت‌نام در این برنامه به مدل‌های مختلف هوش مصنوعی مانند GPT-4 و Midjourney دسترسی داشته باشید و به زبان فارسی یا انگلیسی با‌ آنها چت کنید.

گپ جی پی تی چه ویژگی‌هایی دارد

به طور خلاصه این برنامه همان چت‌ جی پی تی به زبان فارسی است و تمامی امکانات ChatGPT مانند گفت و گو با هوش مصنوعی، جستجو در اینترنت، پردازش فایل و ساخت عکس را دارا می‌باشد.

در ادامه نگاه دقیق‌تری به امکانات این برنامه می‌اندازیم:

گفت و گوی متنی با هوش مصنوعی

همانند ChatGPT، گپ جی پی تی می تواند به سوالات متنی کاربران  پاسخ دهد و با آنها گفتگو کند. همچنین این هوش مصنوعی توانایی قابل توجه‌ای در درک و تولید متون فارسی را دارد.
علاوه بر مدل‌های هوش مصنوعی شرکت OpenAI که شامل  GPT4 و GPT3.5 می‌شوند، در گپ جی‌پی تی مدل‌های هوش مصنوعی دیگر شرکت‌ها مانند Claude 3.0 از شرکت Anthropic و Gemeni-Pro محصول شرکت گوگل نیز گردآوری شده است.

تولید عکس با هوش مصنوعی

گپ جی پی تی با گردآوری مدل‌های هوش مصنوعی DALL-E 3، Midjourney V6 و Stable Diffusion XL توانایی تولید عکس در همه استایل‌ها و سلیقه‌ها را دارد. تولید عکس با هوش مصنوعی از داغ ترین حوزه‌های هوش مصنوعی مولد است و در سال گذشته پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

تحلیل فایل pdf و تصویر

گپ جی‌پی‌تی با استفاده از تکنولوژی Retrieval Augmented Generation می‌تواند محتوای فایل‌های مختلف را بخواند. این توانایی به کاربران اجازه می‌دهد از گپ جی‌پی‌تی برای کارهای مختلفی مثل حل سوالات درسی، خلاصه کردن متن و تحلیل و جستجو در متن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  اصلاح تصاویر تنها با چند کلیک توسط هوش مصنوعی! + فیلم

هم چنین گپ ‌جی‌پی‌تی با به کار گیری مدل‌های gpt-4-vision و claude-3-vision توانایی تحلیل تصاویر را دارد. این امکان برای درک جزئیات تصاویر پیچیده و یا تحلیل نمودارها بسیار مفید است.

جستجو در اینترنت با هوش مصنوعی

این توانایی گپ جی پی تی در جستجوی هوشمند اینترنتی به کاربران این امکان را می‌دهد که جستجوهای دقیق‌تر و بهینه‌تری را تجربه کنند. هوش مصنوعی می‌تواند سوالات و درخواست‌های کاربران را درک کرده و نتایج مرتبط‌تر و گویاتری را ارائه دهد.

از دیگر مزایای جستجوی اینترنتی در گپ جی پی تی، دسترسی به اطلاعات تازه و به‌روز است. کاربران می‌توانند آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات را از منابع معتبر و به‌روز استخراج کنند. این ویژگی در موضوعات پویا و در حال تغییر مانند اخبار، فناوری، سیاست و غیره بسیار مفید است و به کاربران کمک می‌کند تا از آخرین رویدادها و تحولات در پاسخ به درخواست‌های خود استفاده کنند.

علاوه بر این، جستجوی اینترنتی در گپ جی پی تی به طور کامل با دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی ادغام شده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند تصاویر یا فایل‌های PDF را با استفاده از جستجوی اینترنتی تحلیل و تفسیر کنند. این یکپارچگی منجر به تجربه کاربری روان‌تر و کارآمدتری می‌شود و گپ جی پی تی را به یک ابزار چند منظوره برای کاربران فارسی‌زبان تبدیل می‌کند.

مقایسه گپ جی پی تی و ChatGPT

قیمت

گپ جی پی تی و چت جی پی تی هر دو یک بسته رایگان به کاربران بر مبنای مدل GPT 3.5 ارائه می‌دهند.
برای دسترسی به مدل‌ GPT 4 و تولید عکس امکان تهیه اشتراک ChatGPT Plus وجود دارد که قیمت ۲۰ دلار/ماهانه دارد و در سایت‌های ایرانی با قیمت حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید  اولین مرکز حضوری معاملات رمز ارز در خاورمیانه

برای دسترسی به مدل‌ GPT 4 و تولید عکس در گپ جی پی تی دو اشتراک اکو و پرو با قیمت ‌های ۲۹۹ و ۸۹۹ هزار تومان/ماهانه در نظر گرفته شده است. اشتراک پرو همه امکانات مشابه ChatGPT Plus را دارد اما اشتراک اکو به جای محدودیت ۴۰ پیام در ۳ ساعت محدودیت روزانه ۲۵ پیام را دارد.

https://gapgpt.app

پشتیبانی

برای کاربران ایرانی ChatGPT پشتیبانی خاصی ارائه نمی‌دهد. اما پشتیبانی گپ جی پی تی به صورت تلفنی و تلگرامی در ساعات پاسخگوی کاربران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *