Grammarly به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

دستیار GrammarlyGO با الهام از ChatGPT به منظور کمک به کاربران برای نوشتن متون مختلف به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از دیجیاتو، نرم‌افزار Grammarly که تا پیش از این دستیاری ساده برای اصلاح مشکلات نگارشی متن بود، حالا با تب هوش مصنوعی از یک قابلیت جدید به نام GrammarlyGO رونمایی کرده است که می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد. این هوش مصنوعی زایا در سازوکاری شبیه به ChatGPT قادر است به‌شکلی منحصربه‌فرد پیشنهادهایی را در نوشتن متن به کاربر ارائه کند که رنگ‌وبوی خاص کاربر را داشته باشد.

اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت Grammarly منتشر شده است، می‌گوید: «این قابلیت برای کمک به افراد و کسب‌وکارها در ارتباطات از هوش مصنوعی زایا استفاده می‌کند و فرقی ندارد که فرد از ابتدا نوشتن یک متن را آغاز کرده باشد یا درحال کار روی یک نوشته آماده باشد.»

GrammarlyGO می‌تواند چه کارهایی انجام دهد؟

سرویس GrammarlyGO براساس سلایق شخصی کاربر و سبک کاری شرکت‌ها، پیشنهادهایی را برای نوشتن ارائه می‌کند و درعین‌حال اجازه می‌دهد تا خود افراد کنترل تجربه‌شان را در اختیار داشته باشند. با این هوش مصنوعی همچنین می‌توانید به ایده‌پردازی مشغول شوید و حتی به‌راحتی ایمیل‌های دریافتی خود را مطالعه کنید و برای آن‌ها پاسخ بنویسید.

Grammarly در توجیه ساخت این قابلیت می‌گوید تقریباً هر نوشته‌ای را می‌توان به‌نحوی بهبود داد. از آنجایی که بعضی‌ها زمان زیادی را صرف ارتباطات خود می‌کنند، با کمک این هوش مصنوعی می‌توان کارآمدی و عملکرد افراد و کسب‌وکارها را ارتقا داد و با صرف زمان کمتر برای نوشتن، فعالیت‌های مهم‌تری را تکمیل کرد.

قابلیت GrammarlyGO در اختیار کاربران سرویس‌های پریمیوم، بیزنس، Education و توسعه‌دهندگان Grammarly قرار می‌گیرد. این ویژگی از ماه آوریل به‌صورت بتا فعال خواهد شد و در برخی بازارها هم رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  انتشار مرورگر اپرا وان به‌ صورت عمومی

در ماه‌های اخیر و پس از عرضه چت‌بات ChatGPT بسیاری از شرکت‌ها تمرکز خود را روی توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی گذاشته‌اند؛ چرا که سرمایه‌گذاران هم به شرکت‌هایی با پروژه‌های هوش مصنوعی چشم دوخته‌اند. درنتیجه برای Grammarly به‌عنوان یک سرویس اصلاح متن بسیار طبیعی است که در این مسیر قدم بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *