این مدل گوشی‌های اپل ارزان‌ترند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اگر قصد خرید گوشی آیفون ارزان قیمت دارید، آیفون SE 2020 به علت قیمت پایین‌تری که در مقایسه با دیگر مدل‌های این برند دارند، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

به گزارش ایرانی متا به نقل از ایلنا، ارزان ترین گوشی های اپل، به هیچ عنوان گوشی های میان رده نیستند؛ این شرکت به طور کلی میان رده تولید نمی کند و حتی گوشی های ارزان ترش هم از نظر کیفیت و قابلیت، تفاوت چندانی با مدل های دیگر ندارند. با این حال کاربران زیادی به دلیل قیمت بالای انواع آیفون، توان مالی خرید این گوشی ها را ندارند.

با این حال می توان گوشی هایی از این برند را خریداری کرد که به دلایل، ارزان تر از دیگر مدل ها هستند. هم زمان با عرضه گوشی های جدید در نمایندگی اپل، از قیمت مدل های قدیمی تر کاسته می شود تا دیگر طرفداران این شرکت هم بتوانند گوشی اپل خریداری کنند! در ادامه چند مدل از ارزان ترین گوشی های اپل را معرفی کرده و مشخصات فنی آنها را بررسی می کنیم.

گوشی iPhone SE 2020

اگر دنبال موبایل اپل ارزان هستید، احتمالا آیفون SE 2020 گزینه خوبی برای شماست. این مدل را می توان گوشی اقتصادی apple به شمار آورد که در مقایسه با مدل های اصلی، قیمت پایین تری دارد. گوشی iPhone SE 2020 ، دومین مدل از خانواده پرطرفدار اس ای است که از خصوصیات فنی قدرتمند و بسیار مناسبی برخوردار است. تکنسین های تعمیر موبایل اپل، این مدل را رقیب پرچمداران دیگر برندها دانسته و خرید آن را به کاربران پیشنهاد می دهند. این گوشی 4.7 اینچی دارای دوربین 12 مگاپیکسلی و سلفی 7 مگاپیکسلی است که به حسگرهای خوبی مجهز شده اند. پردازنده قدرتمند Bionic A13 با معماری 7 نانومتری، باتری با میزان ظرفیت 1821 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر 18 وات هم دیگر مشخصات این گوشی به شمار می روند.

بیشتر بخوانید  کاربران آیفون مراقب این حملات جاسوسی باشند!

آیفون SE 2022

به عنوان یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های اپل، باید به جدیدترین عضو خانواده اس ای، یعنی آیفون SE 2022 اشاره کنیم. این مدل دارای نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 750×1334 است که توانایی نمایش 326 پیکسل در هر اینچ را دارد. در بخش پشتی تنها یک حسگر دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل تعبیه شده که توانایی رکورد ویدئو با حداکثر کیفیت 4K  را داراست.

دوربین سلفی هم رزولوشن 7 مگاپیکسلی دارد و عکس های خوب و رضایت بخشی را ثبت می کند. یکی از قدرتمند‌ترین سی‌پی‌یوهای اختصاصی Apple یعنی  Bionic A15 در این مدل به کار رفته است؛ تکنسین های تعمیر مک بوک هم معتقدند که این تراشه، به سادگی از پس اجرای بازی های سنگین برمی آید. باتری هم 2018 میلی‌آمپر‌ساعتی است و از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل آیفون iPhone 11

حالا که آیفون 14 هم عرضه شده است، شاید بتواند آیفون 11 را نیز به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های اپل در نظر گرفت. این مدل هم سنت دیرینه اپل را حفظ کرده و در سری های معمولی، پرو و پرومکس عرضه شده است. نمایشگر آیفون 11 با تکنولوژی IPS ساخته شده و به شیشه‌‌ ضدخش، پوشش Oleophobic برای کاهش بازتاب نور و لکه‌ دست و قابلیت های کابردی دیگری مجهز شده است. نکته ویژه در مورد آیفون 11 این است که از دو سیم کارت در سایز نانو پشتیبانی می کند. دو عدد لنز دوربین با کیفیت 12 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 12 مگاپیکسلی در بخش جلویی، دوربین های اصلی و سلفی این گوشی را تشکیل می دهند. باتری با ظرفیت 3110 میلی‌آمپر ساعتی هم به سرعت شارژ شده و تقریبا تا یک شبانه روز به راحتی انرژی گوشی را تامین می کند.

بیشتر بخوانید  این دستگاه‌های اپل سیستم‌عامل 17 iOS را دریافت خواهند کرد

آیفون 12 مینی

به عنوان آخرین گزینه در فهرست ارزان ترین گوشی های اپل، می توان به آیفون 12 مینی اشاره کرد. iPhone 12 Mini از نظر طراحی شبیه به iPhone 12 است؛ با این تفاوت که کوچک تر بوده و به راحتی در دست جای می گیرد. سی‌پی‌یو A14 Bionic با شش هسته مرکزی و موتور عصبی مربوط به هوش مصنوعی در کنار دوربین قدرتمند همراه با دو لنز واید و الترا واید، تنها بخشی از ویژگی ها و قابلیت های این مدل به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *