4 افزونه برای استفاده بهتر از ChatGPT

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

این که بخواهید بی خیال ChatGPT شوید و از آن فرار کنید بسیار سخت به نظر می‌رسد. ربات هوش مصنوعی مکالمه و متن محوری که همه چیز، از جستجوی وب گرفته تا مقاله نویسی را در بر می‌گیرد. در یک بازه زمانی بسیار کوتاه بیش از 100 میلیون نفر ChatGPT را از زمان راه اندازی آن امتحان کرده‌اند.

چه از ChatGPT به صورت رایگان استفاده کنید و چه برای ChatGPT Plus (ماهانه 20 دلار) پرداخت می کنید، قابلیت های قابل توجه تولید متن آن واقعاً با رابط کاربری آن مطابقت ندارد، زیرا تا حد زیادی ابتدایی است و چندان روی آن کار نشده است.

اینجاست که افزونه‌های مرورگر شخص ثالث وارد می‌شوند: آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا دسترسی آسان‌تری به ChatGPT داشته باشید و ویژگی‌های بهتری برای استفاده از این ربات را در اختیار شما قرار دهند.

Merlin

مرلین در مرورگر شما نصب می‌شود و ChatGPT را دقیقاً در نوک کف دست شما قرار می‌دهد، آماده است تا در لحظه وارد عمل شود: چه نیاز داشته باشید برای یک پست رسانه اجتماعی پاسخ بنویسید یا یک متن طولانی را خلاصه کنید، مرلین می‌تواند به شما کمک کند. این افزونه کوچک مثل دستیار شخصی شما عمل می‌کند و چه چیزی از این بهتر؟

میانبر صفحه کلید Ctrl+M (ویندوز) یا Cmd+M (macOS) باعث فعال شدن مرلین پس از انتخاب بلوک متنی می‌شود. سپس باید به مرلین بگویید که می خواهید ChatGPT چه کاری انجام دهد: خلاصه کردن، پاسخ دادن، نوشتن یا هر چیز دیگری که از دست این هوش مصنوعی باهوش برمی‌آید.

بیشتر بخوانید  بازگشت کیبوردهای قدیمی به گوشی‌های لمسی با ظاهری جدید

به عنوان مثال، می توانید تمام متن را در یک ایمیل انتخاب کنید و Merlin/ChatGPT را برای نوشتن پاسخ فعال کنید. وجود ربات چت دقیقاً در داخل مرورگر استفاده از آن را واقعاً راحت می‌کند، اگرچه شما تنها به 31 درخواست در روز محدود می‌شوید و این می‌تواند دردسر ساز باشد.

ChatGPT for Google

لازم نیست منتظر بمانید تا نسخه ChatGPT به خود Google برسد، زیرا ChatGPT for Googleهر زمان که دست به جست‌وجو می‌زنید نتایج حاصل از chatbot را در کنار نتایج استاندارد Google نشان می دهد و چه از این بهتر؟

واضح است که این برای برخی از پرس و جوها بهتر از دیگران عمل می کند. چت جی پی تی نمی تواند آخرین امتیازات ورزشی را به شما بگوید، اما می تواند توضیح دهد که DNA چیست. اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر به حساب ChatGPT خود در مرورگر خود وارد شده اید تا پاسخ ها را برای بارگیری دریافت کنید.

کادر ChatGPT به خوبی در کنار نتایج جستجوی استاندارد گوگل ادغام شده است و می توانید یک مکالمه جداگانه ChatGPT را مستقیماً از آن ادامه دهید. همچنین اگر نمی‌خواهید در هر جستجوی آن را ببینید، می‌توانید افزونه را به‌جای خودکار به حالت دستی و انتخابی فعال کنید.

Enhanced ChatGPT

ChatGPT پیشرفته دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که از نامش پیداست؛ برخی ویژگی‌های مفید جدید را به رابط اصلی ChatGPT اضافه می‌کند، از جمله گزینه‌ای برای خروجی گرفتن از چت‌های شما در قالب Markdown و مجموعه‌ای از ابزارها کوچک برای بهبود عملکرد شما.

برخی از این ابزارهای سریع عبارتند از کمک‌هایی برای یافتن تصاویر در وب، دریافت مشاوره سفر، تولید ترجمه و برنامه نویسی در جاوا اسکریپت.

بیشتر بخوانید  10 واقعیت درباره ساتوشی ناکاموتو؛ خالق مرموز بیت‌کوین

WritingMate

اگر قصد دارید با استفاده از ChatGPT از ایمیل‌ها گرفته تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی به نوشتن بپردازید WritingMate می‌تواند به شما کمک کند. می‌توانید آن را از طریق میانبر صفحه‌کلید Ctrl+M (ویندوز) یا Cmd+M (macOS) راه‌اندازی کنید یا از نماد شناوری که در سمت راست پنجره مرورگر ظاهر می‌شود استفاده کنید.

شما می‌توانید از ChatGPT به هر شکلی که دوست دارید، درست در صفحات وب که به آنها نگاه می‌کنید، استفاده کنید، و همچنین برخی از عملگرهای مفید هم در اختیار شما است. امکان اصلاح پاسخ‌ها نیز به سرعت ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *