پلتفرم «Mext» میزبان «اجلاس مد متاورس» شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

پلتفرم «Mext» میزبان «اجلاس مد متاورس» شد

در گفتگوی انحصاری با Blockster، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Mext Hanene Maupas تأیید کرد که در حال حاضر 25,000 کاربر در این رویداد مجازی ثبت‌نام کرده‌اند، رویدادی که در پلتفرم Mext از 28 تا 30 نوامبر در ساعت 15:00 تا 20:00 CET (به وقت اروپای مرکزی که یک ساعت از گرینویچ جلوتر است) برگزار می‌شود.
هفت پلتفرم متاورس پیشرو و ساخته شده توسط Mext میزبان این اجلاس خواهند بود، این نشست با مجموعه‌ای از مکان‌های برجسته که شامل توکیو، شانگهای، دهلی، دبی، استانبول، پاریس، لندن، نیویورک، میامی و لس‌آنجلس می‌شود، همراه است. این رویداد اولین رویداد در نوع خود خواهد بود که به‌صورت غیرمتمرکز و ترکیبی میزبانی می‌شود.
اجلاس مد Metaverse، برجسته‌ترین چهره‌های فضای مد دیجیتال را گرد هم می‌آورد تا سیاست‌ها، استانداردها و قوانین آتی را بررسی کنند.
در مجموع، این رویداد 3 روزه میزبان 40 کنفرانس به رهبری متخصصان، سه میزگرد و مجموعه‌ای از رویدادها و ارائه‌های خلاقانه است.
در یکی از سه روز برگذاری «روز آزمایشی» برگزار می‌شود که فرصت‌های ارزشمندی را برای استارت‌آپ‌ها، پروژه‌ها و کارآفرینان فراهم می‌کند تا با سرمایه‌گذاران کم‌ریسک و سرمایه‌گذاران خطرپذیر ارتباط برقرار کنند.
با به رسمیت شناختن دستاوردهای اخیر افراد و شرکت‌ها در این فضا، شورای مد Metaverse، صد جایزه به پروژه ها در 10 حوزه مد متاورس ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  آموزش کسب درآمد از متاورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *