شایعه جدید دامن شیبا را گرفت / احتمال افشای هویت توسعه‌دهنده شیبا

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در پی انتشار توییت بن آرمسترانگ، یک یوتیوبر مبنی بر افشای هویت توسعه‌دهنده‌ی ارشد شیبا، موضوعات جدیدی دامن جامعه‌ی شیبا را گرفت.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زوم ارز، این یوتیوبر با عنوان BitBoy در توییت پست شده در امروز اشاره کرد که اطلاعات هویتی و شخصی بنیان‌گذار میم کوین محبوب بازار را فاش خواهد کرد. این توییت منجر به افزایش فعالیت در توییتر شد.

این ماجرا زمانی آغاز شد که کاربر Rancune توییتی به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد Shibarium یک چین جدا شده از Rinia است. بنا به اظهارات وی، بنیان‌گذاران فراموش کردند تا شناسه‌ی چین را تغییر دهند و این امر منجر به اتهامات دستکاری شده است.

همچنین، BitBoy در توییت بعدی خود ادعا کرد که شواهد فراوانی جهت اثبات این ادعا که توسعه‌دهنده‌ی ارشد شیبا در واقع همان سم بنکمن-فراید، بنیان‌گذار صرافی FTX است، وجود دارند، اما وی صرفا در ابتدای مسیر در این ماجرا دست داشته است.

سم در ابتدا زمانی که دو بنیان‌گذار به شراکت خود پایان دادند درگیر شد. یکی از آن‌ها چین خود را ایجاد کرد. بنیان‌گذار اصلی با سم کار کرد و مسیر پروژه آغاز شد.

هرچند، با پیوستن شیتوشی کوزاما این مکالمه شکل دیگری به خود گرفت. وی در آخرین توییت خود BitBoy را به چالش کشید و از وی پرسید که فروش تی‌شرت این توسعه‌دهنده چگونه بوده است. کوزاما پیشنهاد کرد که وی رسید ارائه دهد.

همانطور که پیش‌تر توسط سایت U.Today گزارش شد، در میانه‌ی ماه فوریه توسعه‌دهنده‌ی ارشد شیبا شایعات متحیرکننده مبنی بر اینکه وی در حقیقت ایلان ماسک است را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید  ساعت لوکس ایلان ماسک و جف بیزوس / میلیاردرهای دنیا چه ساعت‌هایی استفاده می‌کنند؟ + عکس

ماجراهای شیبا قطعا ادامه خواهند یافت و کاربران به شدت منتظر پیچش بعدی در داستان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *