تاثیر اقتصادی متاورس در هند تا سال 2035 به بیش از 100 میلیارد دلار خواهد رسید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت مشاوره مدیریت دیلویت (Deloitte): تاثیر اقتصادی متاورس در هند تا سال 2035 به بیش از 100 میلیارد دلار خواهد رسید

شرکت مشاوره مدیریت دیلویت (Deloitte)، پیش بینی کرده است که صنعت متاورس در هند تا سال 2035 تأثیر اقتصادی بین 79 تا 148 میلیارد دلار خواهد داشت. این پیش‌بینی در گزارشی با عنوان «استراتژی‌های متاورس در آسیا برای تسریع تأثیر اقتصادی» عنوان شده بود که نگاهی عمیق به پتانسیل جهان‌های مجازی برای این قاره ارائه می‌کرد.
دیلویت خاطرنشان کرد که ترکیبی از جمعیت جوان و باهوش در فناوری هند، این کشور را در موقعیتی قطبی قرار می‌دهد تا از پتانسیل متاورس استفاده کند. دو عامل دیگری که Deloitte معتقد است در رشد متاورس در هند مؤثر خواهد بود به شرح زیر است:

  1. مقررات مثبت دولت
  2. سطح بالای پذیرش اجتماعی

در حال حاضر، این کشور سطوح بالا در پذیرش را نشان می‌دهد، طبق نظرسنجی انجام شده 80 درصد از شرکت‌کنندگان تجربه قبلی با متاورس را داشته‌اند و بیش از نیمی از آن‌ها اشاره کردند که در مورد احتمالات کاوش در جهان‌های مجازی هیجان‌زده هستند.
دیلویت گفت: از نظر جمعیتی موقعیت خوبی برای کمک به نیروی کار دیجیتالی در متاورس دارد و در حال حاضر مقصدی مناسب برای شرکت‌های فناوری اطلاعات در سراسر جهان است
دولت هند اعلام کرده است که محیطی را برای شرکت‌های وب 3 فراهم می‌کند تا بتوانند پیشنهادات جدیدی را برای مصرف‌کنندگان در این صنعت ارائه کنند. وزیر توسعه مهارت و کارآفرینی راجیو چاندراسخار (Rajiv Chandrasekhar) اعلام کرد که “مطلقاً هیچ چیزی در قانون وجود ندارد که مانع از اکتشاف توکن‌های متاورس یا غیرقابل‌تعویض (NFT) توسط شرکت ها شود.”

بیشتر بخوانید  متاورس کلمه سال آکسفورد می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *