عرضه گلکسی واچ 6 سامسونگ با باتری بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که باتری گلکسی واچ 6 سامسونگ نسبت به نسخه‌های قبلی باتری بزرگ‌تری خواهد داشت.

به گزارش ایرانی متا به نقل از دیجیاتو، چیزی به زمان عرضه ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 سامسونگ باقی نمانده و اکنون این سری گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است.

طبق توضیحات ارائه‌شده از این گواهی، ظاهراً این خانواده دارای باتری بزرگ‌تری نسبت به نسخه قبلی خود (گلکسی واچ 5) خواهد بود و همچنین درمجموع چهار مدل خواهد داشت.

طبق گزارش‌هایی که درباره این دستگاه منتشر شده است، گلکسی‌ واچ 6 در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری دو نوع کوچک‌تر 300 میلی‌آمپر-ساعت اعلام شده است و مدل‌های بزرگ‌تر دارای باتری 350 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. بنابراین باتری دستگاه جدید کمی قدرتمندتر از باتری‌های 284 و 340 میلی‌آمپرساعتی موجود در نسخه‌های قبلی گلکسی واچ است.

ظرفیت باتری و اندازه‌های مختلف گلکسی واچ 6 کلاسیک

علاوه‌براین، گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز در دو اندازه 42 میلی‌متر و 46 میلی‌متری در دسترس خواهند بود. نسخه کوچک‌تر دارای باتری 330 میلی‌آمپرساعتی است، درحالی‌که نسخه بزرگ‌تر از باتری 400 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند.

بااین‌وجود، باتری این مدل‌ها نیز از سلول‌های 247 و 340 میلی‌آمپرساعتی موجود در مدل‌های قبلی گلکسی واچ کلاسیک بزرگ‌تر خواهند بود.

ظرفیت باتری بیشتر نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد عمر باتری ساعت‌های هوشمند خود را افزایش دهد که یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها برای کاربران محسوب می‌شود.

به‌جز مشخصات باتری، هنوز اطلاعات زیادی در مورد سری گلکسی واچ 6 در دسترس نیست. بااین‌حال طبق شایعاتی دیگر، این دستگاه‌ها که نمایشگرهایی شیشه‌ای با محافظ Corning Gorilla Glass DX خواهند داشت، از تیتانیوم یا فولاد ضدزنگ ساخته می‌شوند، در رنگ‌های مختلفی عرضه شده و از طیف وسیعی از قابلیت‌های نظارت بر تناسب اندام بهره خواهند برد. همچنین ممکن است با پشتیبانی از قاب قابل‌چرخش عرضه شوند.

بیشتر بخوانید  معرفی گلکسی F54 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی

هرچند سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه‌ها را تأیید نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که گلکسی واچ 6 در ماه آوریل یا آگوست و هم‌زمان با دستگاه‌های دیگری ازجمله نسل بعدی گوشی‌های تاشوی غول کره‌ای معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *