نایک با پلتفرم تجارت مجازی جدید خود وارد متاورس می‌شود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

نایک با پلتفرم تجارت مجازی جدید خود وارد متاورس می‌شود

نایک «غول صنعت مد» اعلام کرده‌است که با راه‌اندازی یک پلتفرم تجارت دیجیتال، فضای خاص خود را در متاورس ایجاد می‌کند.
این پلتفرم (Swoosh.) نامیده می‌شود و نام آن از لوگوی نایک (Nike) گرفته شده است. کاربران این پلتفرم می‌توانند محصولات مجازی نایک را جمع آوری و خرید و فروش کنند.
بنا بر گفته‌ی مدیر کل استودیو مجازی نایک، این برند اولین مجموعه محصولات خود را در ماه ژانویه در (Swoosh.) منتشر خواهد کرد. آیتم‌های این فروشگاه کاملاً مجازی خواهند بود. لازم به ذکر است که برندهای دیگری مانند، Gucci ،Prada و Balenciaga نیز وارد بازی‌های آنلاین شده‌اند.
البته خریداران هنوز نمی‌توانند این اقلام نایک را در متاورس بپوشند. با این‌حال، مشخص نیست که دارایی‌های (Swoosh.) با کدام سایت‌ها یا پلتفرم‌ها سازگار خواهند بود.
نایک می‌گوید برخی از کاربران این فرصت را خواهند داشت تا در طراحی محصولات واقعی نایک با یکدیگر همکاری کنند و حتی درصدی از حق امتیاز را به دست آورند. این پلتفرم در حال‌حاضر در مرحله آزمایش است.
نایک می خواهد (Swoosh.) چیزی بیش‌ از یک پلتفرم معاملاتی باشد و قصد دارد به فضایی برای تعامل با جامعه تبدیل شود و آن ‌را مکانی امن و قابل‌ اعتماد برای طرفداران نایک می‌نامد تا «با‌هم ایجاد‌ کنند، به اشتراک بگذارند و بهره ببرند».

در حال حاضر نایک تنها برندی نیست که دنیای مد مجازی را کشف کرده. در واقع، در حالی‌که لباس‌ها و کفش‌های دیجیتال ممکن است یک چیز غیرضروری به‌نظر برسند، درگیر شدن برندهای مد در متاورس به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. برند گوچی، به عنوان یکی از رهبران این فضا در نظر گرفته می‌شود که در سال 2021  از کتانی دیجیتال خود رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید  آموزش دریافت زمین رایگان در متاورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *