معرفی جدیدترین پروژه‌های متاورسی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

پروژه‌های ارزهای دیجیتال که بر پایه متاورس هستند آخرین پیشرفت هیجان‌انگیز در این صنعت محسوب می‌شوند و سرمایه‌گذاران برجسته و حتی شرکت‌های بزرگ همگی روی این واقعیت دیجیتال جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند. با این‌حال، طبق تحقیقات انجام شده، جدیدترین و هیجان‌انگیزترین پروژه‌ها در متاورس به شرح زیر است.

1. Tamadoge

یکی از جدیدترین و بهترین پروژهایی که به‌تازگی در OpenSea فهرست شده است «Tamadoge» نام دارد. این پروژه یک بازی مبتنی بر NFT است که در حال حاضر در دنیای منحصربه‌فرد و گسترده متاورس ساخته شده است و بازیکن را قادر می‌سازد تا در حین سرگرم‌کردن خود، جوایزی کسب کند و این کار را با پرورش حیوانات خانگی انجام می‌دهد.
توکن TAMA در برخی از صرافی‌های متمرکز  لیست شده است و در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۲۹ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۹۰۰ درصدی نسبت به پایین‌ترین قیمت خود است.

2. Silks

ین بازی اولین متاورس مشتق شده در جهان و منعکس شده مسابقات اسب‌دوانی تروبرد (Thoroughbred) است. این پلتفرم با پیوند دادن دنیای واقعی و کریپتویی، شکاف بین واقعیت و دنیای مجازی را پر می‌کند. یعنی اگر شما NFT اسبی را خریداری کنید همان اسب در دنیای واقعی وجود دارد و در مسابقات شرکت می‌کند و با برنده‌ شدن اسب در دنیای واقعی، شما پاداش‌هایی در فضای متاورس دریافت می‌کنید.
این اکوسیستم با جمع‌آوری داده‌ها و آمار واقعی اسب‌های مسابقه‌ای و مرتبط کردن آن‌ها با NFT کار می‌کند. به‌عنوان‌مثال، داده‌هایی مانند پیشرفت تمرین و نتایج مسابقه در NFTها وارد می‌شوند.
اولین محصول از مجموعه ۱۰,۰۰۰ آواتاری «Silks» به‌سرعت توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری برتر و جوامع NFT خریداری شد.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی تحلیلگران درباره‌ی «آموزش مبتنی بر تکنولوژی» در متاورس

3.    Real Estate Investment Club

باشگاه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (Real Estate Investment Club)، یک مجموعه NFT است که توسط برخی طراحان بازی  GTA و Red Dead Redemption ایجاد شده است. این NFTها به‌عنوان دسترسی کاربر به MetaCity و آواتارها است.
تیم فنی REIC قصد دارد Metaverse-as-a-Service (MaaS) خود را بسازد تا به‌عنوان شهر مجازی برای همه اعضای REIC عمل کند. بازیکنان می‌توانند از دارایی‌ها و خدمات خود در داخل متاورس کسب درآمد کنند.
هدف اصلی REIC – MetaCity این است که به‌عنوان پیش‌گام در سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به بلاکچین عمل کند. این تیم بر این باور است که املاک و مستغلات به‌زودی به طور گسترده با سهام مالکیتی در بلاکچین نشان داده می‌شود، از این‌رو قصد دارند زیرساخت‌های لازم برای پیشرو بودن در سرمایه‌گذاری املاک را فراهم کنند.

4. Souls of Nature

محبوبیت بازی‌های Play-to-Earn به‌سرعت در حال افزایش است، اما بیشتر آن‌ها از نظر تجربه کاربری، ضعیف عمل می‌کنند. «Souls of Nature»  قصد دارد با استفاده از موتور بازی‌سازی (Unreal Engine) برای ایجاد یک تجربه منحصربه‌فرد، وضعیت موجود را به هم بزند.
Souls of Nature با پیاده‌سازی فناوری پیشرو بازار در پروژه، قرار است تجربه‌ای واقعاً فراگیر برای کاربران خود ایجاد کند. این تجربه شامل تلاش کاربر برای نجات دنیای در معرض خطر می‌شود و اولین متاورس HD در نوع خود خواهد بود.
Souls of Nature یک نقشه راه (Road Map) کاملا روشن و برنامه‌های کاملاً تعریف شده برای آینده دارد.  نسخه آزمایشی برای کسب تجربه به زودی منتشر می‌شود و به کاربران درک بهتری از نحوه عملکرد بازی می‌دهد. در آینده، تیم توسعه قصد دارد یک بازار، درون بازی ایجاد کند که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از ارز ZOOIE ، آیتم‌ها را بخرند و بفروشند.

بیشتر بخوانید  راه‌اندازی مسابقات اسب‌دوانی در متاورس توسط دبی

5.  The SandBox

سندباکس یکی از معروف‌ترین متاورس‌های موجود است.  این مورد، توجه چهره‌های برجسته در جامعه رمزنگاری و همچنین مشاغل شناخته شده را به خود جلب کرده است.  تعداد زیادی NFT در اکوسیستم «The Sandbox» وجود دارد.
The Sandbox تا حد زیادی یک تجربه ایجاد شده توسط کاربر است. تنها محدودیت، تخیل بازیکن است.
Sandbox ابزارهایی را که برای ایجاد روی پلتفرم نیاز دارد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بدان معناست که بازیکنان به اقتصاد بازی دامن می‌زنند. کاربران می‌توانند ساختمان‌ها، جاذبه‌ها و ابزارهای پوشیدنی ایجاد کنند، بنابراین تعداد زیادی امکانات وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *