کالکشن NFT بلا حدید در راه است

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
بلا حدید (Bella Hadid)، مدل معروف آمریکایی، اخیرا اعلام کرد که در حال راه اندازی اولین مجموعه توکن های NFT خود است. این مجموعه که با نام (CY-B3LLA)، معرفی شده است، از ده قطعه تشکیل می شود که هرکدام مربوط به شهر های مختلف هستند. همچنین در این مجموعه از توکن های غیر مثلی NFT، ماکت سه بعدی بلا حدید طراحی شده است که سرمایه‌ گذاران می توانند از طریق ثبت نام در پلتفرم دیسکورد (Discord)، این طراحی ها را خریداری کنند. لازم به ذکر است، کشور ژاپن اولین کشور در این مجموعه است و پروژه مورد نظر را با همکاری سایت متاورس ری ‌بیس (Rebase) تکمیل می کند.

کالکشن جدید بلا حدید

بلا حدید، سوپر مدل آمریکایی، پس از راه اندازی اولین توکن های غیر قابل تعویض خود، توجه اینترنت را به خود جلب کرد. این محصول از خط تولید او به نام CY-B3LLA راه اندازی شد و به دنبال کنندگانش اجازه می داد یک ماکت سه بعدی از این ستاره خریداری کنند. یک کلیپ کوتاه روز چهارشنبه توسط ستاره مشهور بلا حدید، در پیج اینستاگرام وی به اشتراک گذاشته شد. او با افشای این خبر برای 53 میلیون فالوور خود نوشت:
با نهایت احترام، اولین مجموعه NFT ما یعنی CY-B3LLA، رونمایی شد. یکی از مقاصد، مردم، غذا ها و فرهنگ های مورد علاقه من در جهان  ژاپن است.
این سوپر مدل قبلا گفته بود که این پروژه به کلکسیونر ها امکان می دهد از مکان ها و رویداد های واقعی در سراسر جهان که در آن جا با او ملاقات می کنند، بازدید کنند. حدید آثار هنری منحصر به فرد خود را به تعداد 11111 عدد به فروش خواهد رساند. این پروژه با همکاری سایت متاورس اجتماعی reBASE ساخته خواهد شد که قطعا آینده ای جدید را برای مدل مشهور رقم خواهد زد. در توضیحات پلتفرم NFT، نوشته شده است که این مجموعه برای ادغام صنعت مد با دنیای کریپتو و عشق بی حد و مرز زنان در وب 3 طراحی شده است. برخی از توضیحات تکمیلی در رابطه با مجموعه NFT بلا حدید که در پلتفرم رسمی آن نوشته شده است، به شرح زیر می باشد:
« با الهام گرفتن از موضوع رباتیک، ما با ارائه طراحی های خود در روح، زندگی می دمیم. در دنیای امروزی که جهان درگیر مشکلاتی همچون جنگ و بیماری COVID-19 است، ما در حال فراموش کردن نحوه برقراری ارتباط، عشق ورزیدن، قدردانی و مراقبت از یک دیگر هستیم. برای بیان احساسات و به تصویر کشیدن این احیاء در هنر، مجموعه CY-B3LLA از استایل های فناوری نوآورانه مانند بدنه سه بعدی استفاده می کند.»
به دلیل استفاده از اسکن بدن سه بعدی با کیفیت بسیار بالا برای ایجاد حس واقعی در CY-B3LLA، این مجموعه بسیار خلاقانه و منحصر به فرد است. همچنین در توضیحات این پلتفرم نوشته شده است، بلا حدید با همکاری بسیاری از افراد مشهور در پشت صحنه، در تلاش است با به کار گیری آخرین متود ها و روش های صنعت مد مانند آرایش و مدل مو صد البته لباس های به روز، این مجموعه NFT ها را از همیشه جذاب تر کنند.
بیشتر بخوانید  احتمال اضافه شدنNFT به بازی‌های پلی‌استیشن ۵ سونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *