قابلیت‌های جذاب iOS 17 در راه است

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
به گفته یک افشاگر، اپل در فرایند توسعه‌ی سیستم‌عامل iOS 17 تغییر استراتژی بزرگی خواهد داد.
به گزارش ایرانی متا به نقل از زومیت، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می‌نویسد اپل در فرایند توسعه‌ی iOS 17 تغییراتی در استراتژی خود اعمال و چند قابلیت جدید به این سیستم‌عامل اضافه کرده است.
بدین ترتیب انتظار می‌رود آی او اس ۱۷ به‌روزرسانی بزرگ‌تری نسبت‌ به آنچه که قبلاً پیش‌بینی شده بود باشد.

مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، اوایل سال جاری میلادی گفت به‌دلیل تمرکز ویژه‌ی اپل بر هدست واقعیت ترکیبی، iOS 17 قرار نیست تغییرات چندان بزرگی به خود ببیند، با این‌حال تغییر استراتژی اپل باعث شده است این سیستم‌عامل به شیوه‌ی متفاوتی توسعه داده شود.

گرمن به‌طور مشخص می‌گوید iOS 17 در ابتدا قرار بود روی رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد متمرکز شود و قابلیت جدید خاصی نداشته باشد.

امید اصلی اپل این بود که جلوی بروز مشکلات اصلی iOS 16 را در iOS 17 بگیرد.

iOS 16 یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ سیستم‌عامل آیفون محسوب می‌شود، اما بسیاری از قابلیت‌هایش را پس از انتشار عمومی دریافت کرد و باگ‌های نسبتاً زیادی داشت.

به‌لطف تغییرات برنامه‌ی اپل، اکنون انتظار می‌رود iOS 17 با چند قابلیت جدید از راه برسد، اما در هر صورت این سیستم‌عامل تغییراتی در حد و اندازه‌ی iOS 16 تجربه نخواهد کرد.

گرمن می‌گوید iOS 17 قرار است میزبان قابلیت‌هایی باشد که کاربران اپل بارها درخواست کرده‌اند.

اپل به احتمال زیاد سیستم‌عامل iOS 17 را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) رونمایی می‌کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات آی او اس جدید، فراهم‌سازی امکان سایدلود (بارگیری جانبی) اپلیکیشن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ثبت رکورد جدیدی برای سهام اپل بعد از رونمایی از هدست Vision Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *