حذف 6 میلیون بیت‌کوین به شکل برگشت‌ناپذیر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شمار بیت‌کوین‌هایی که به شکل بازگشت‌ناپذیر حذف شده‌اند به 6 میلیون رسیده است.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زوم ارز، بنا به اظهارات تیموتی پیترسون، نویسنده و مدیر موسسه Cane Island Alternative Advisors، تعداد بیت کوین‌های از دست رفته و برگشت ناپذیر به 6 میلیون رسیده است.

پیترسون در آخرین توییت خود پیرامون این موضوع ادعا کرد که از 19.3 میلیون بیت کوین تخمین زده شده که تا روز 25 مارس 2023 استخراج شده‌اند، تنها 13.3 میلیون کوین در چرخه باقی مانده است؛ یعنی تمام کوین‌هایی که در عمر خود به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

به نظر می‌رسد که ادعای جدید این نویسنده از تعداد بیت کوین‌ها در چرخه به طور همیشگی، با پیش‌بینی وی در سال 2020 هم‌راستا است.

در آن زمان، پیترسون ادعا کرد که رقم تخمینی از دست رفتن 1500 بیت کوین به طور روزانه بدین معناست که در نهایت کمتر از 14 میلیون کوین در چرخه باقی خواهد ماند.

همچنین، محققان در موسسه‌ی مذکور در یادداشت سال 2020 خود تاکید کردند که آمار ارزش بازاری بیت کوین دقیق نیست؛ چرا که شامل کوین‌هایی می‌شود که به طور برگشت ناپذیر از دست رفته‌اند.

در حالی که برخی از طرفداران بیت کوین، ادعاهای پیشین پیترسون از جمله یادداشت تحقیقی سال 2020 موسسه Cane Island را زیر سوال برده و یا رد کرده‌اند، ظاهرا این نویسنده در توییت روز 25 مارس خود از همان یافته‌ها برای اثبات پیش‌بینی خود استفاده کرده است. همچنین وی در توییت خود پیش‌بینی کرد که تا 100 سال آینده 1 میلیون BTC از دست خواهد رفت.

بیشتر بخوانید  کاهش 30 درصدی درآمد مایکروسافت از فروش سرفیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *