رونمایی از آواتار کامل مارک زاکربرگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
پیاده‌سازی پای انسان در سیستم‌ واقعیت مجازی از پیاده‌سازی دیگر موارد سخت‌تر است. به همین دلیل بسیاری از آواتارها بدون پا هستند. آواتار مارک زاکربرگ نیز یک آواتار فاقد پا بود.
در خبر جدیدی آمده که در یک گردهمایی مربوط به شرکت‌های بزرگ به نام (Company’s Connect) از آواتار کامل مدیرعامل متا، رونمایی شده است. آواتار جدید مارک زاکربرگ کامل بوده و شامل پاها نیز می‌شود.
بعد از رونمایی آواتار، زاکربرگ صحبت خود را با یک شوخی آغاز کرد و گفت: “همه منتظر پاها بودند. آواتارهای کامل که شامل پاها نیز هستند، اواخر امسال در تلفن‌ها و هدست‌های واقعیت مجازی منتشر می‌شوند.” زاکربرگ در ادامه گفت: “امروزه آواتارها از هرچیز دیگری دقیق‌تر و گویاتر هستند. آواتارها قبلا ویژگی پا را نداشتند چون پیاده‌سازی پاها در واقعیت مجازی دشوار بود، اما اکنون شاهد پیشرفت زیادی در آن‌ها هستیم.”
مدیرعامل شرکت متا گفت: “آواتارهای جدیدی که دارای پا هستند در یک زمین مجازی به نام (Meta’s Horizon Worlds) برای بازیکنان و مخاطبان در دسترس خواهند بود.”
بعد از مدتی از این گردهمایی، مارک زاکربرگ عکسی که شامل آواتار کامل او در کنار برج ایفل بود را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او با انتشار این عکس از راه‌اندازی پروژه زمین مجازی Meta’s Horizon Worlds در فرانسه و اسپانیا خبر داد و اعلام کرد که مشتاقانه منتظر رونمایی از این آواتارها در تمامی‌ کشورها است.
این درحالی بود که مردم واکنش‌های تمسخرآمیزی به عکس او در اینستاگرام داشتند وعکس آواتاری او را زشت و احمقانه توصیف کردند. مردم به عکس سلفی او عبارت‌های: مرده و ترسناک را نسبت دادند.
بعد از واکنش‌های مردم، مدیرعامل متا از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد و این آواتارها را نسخه اولیه و مبتدی دانست و اعلام کرد که گرافیک این آواتارها به سرعت در حال بهبود است. همچنین شرکت متا در بیانیه‌ای مجزا اعلام کرد که آواتارهای ساخته شده توسط این شرکت، در حال توسعه هستند تا ظاهری بهتر و گویاتر از قبل داشته باشند و به طور خاص توسط کاربران، سفارشی‌سازی شوند.
بیشتر بخوانید  محرومیت زنان از نقش‌های رهبری در متاورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *