امکان شخصی‌سازی متن چت‌ در واتساپ به زودی فراهم می‌شود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
واتساپ به‌روزرسانی آزمایشی جدیدی را که امکان شخصی‌سازی گفت‌وگوها را فراهم می‌کند، ارائه داده است.
به گزارش ایرانی متا به نقل از زومیت، در چند وقت اخیر واتساپ به‌روزرسانی‌های متعددی منتشر کرده است تا عملکردهای کاربردی‌تری دراختیار کاربران خود قرار دهد. این پیام‌رسان محبوب حالا ویژگی جدیدی اضافه کرده است که امکان ویرایش متن چت‌ها را دردسترس شما قرار می‌دهد. با این قابلیت جدید می‌توانید متن‌ها را مطابق نیاز یا سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید.

براساس گزارش گیزچاینا، به‌روزرسانی جدید واتساپ تجربه‌ای نو از ویرایش متن را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. آزمایش‌کنندگان نسخه‌های بتا می‌توانند ویژگی مذکور را امتحان کنند؛ زیرا واتساپ از مدتی قبل این قابلیت را دراختیار آنان قرار داده است. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود امکان ویرایش چت‌ها به‌زودی دردسترس عموم کاربران قرار گیرد.

تمرکز ویژگی جدید واتساپ ویرایش متن چت‌ها است؛ اما طبق برخی گزارش‌ها، قابلیت‌های دیگری را نیز دردسترس کاربران قرار دهد. درواقع، این ویژگی ابزاری کاملاً جدید محسوب می‌شود که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های بیشتری را با این پیام‌رسان ویرایش کنید. بدین‌ترتیب، امکان ویرایش متن، تصاویر، فایل‌های گیف و فایل‌های ویدئویی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اسکرین‌شات‌های منتشر‌شده از نسخه‌ی بتای واتساپ مربوط به پلتفرم اندروید است. البته‌ نسخه‌ی آزمایشی مخصوص کاربران iOS نیز در دست توسعه قرار دارد و کاربران می‌توانند ازطریق آن، سبک‌های مختلف فونت را مطابق میلشان انتخاب کنند. این قابلیت امکان ویرایش فونت‌های دلخواه را نیز ارائه خواهد داد.

همچنین، گزینه‌های سفارشی‌سازی آپدیت جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد متن‌ مدنظر خود را به ویدئو‌ها و تصویرها و فایل‌های GIF اضافه کنند. از دیگر امکانات این به‌روزرسانی می‌توان به امکان تراز‌کردن متن به‌ سمت چپ یا راست یا مرکز و نیز تغییر رنگ پس‌زمینه‌ی متن‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  رونمایی شیائومی از تلویزیون‌های هوشمند 4K سری X

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *