دریافت NFT رایگان با گربه‌ چکمه‌پوش

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بازیگوشی گربه چکمه‌پوش در جزیره و دریافت NFT رایگان

شاید برای شما هم حضور گربه چکمه‌پوش در فضای زنده Sandbox تجربه‌ای جذاب و جالب باشد. بر طبق بازی جدیدی که در Sandbox اجرا می‌شود، بازیکنان در یک جزیره کوچک قرار گرفته‌اند و باید به دنبال NFT گربه چکمه‌پوش معروف بگردند. البته در شرایطی که این گربه بازیگوش نیز به دنبال کلاه خود می‌گردد. فضای این بازی روند ماجراجویانه و هیجان‌انگیزی دارد و پر از تخم‌مرغ‌های مخصوص عید پاک است که جذابیت فضا را بیشتر می‌کند.

جزیره‌ای متناقض به نام Little Big Island

این جزیره درست شبیه به نامی که دارد پر از اتفاق‌های شگفت‌انگیز و جذاب است. Little Big Island اسم جزیره‌ای در فضای Sandbox است. فضایی بزرگ همراه با معدن، جنگل، دریا و قلعه‌های شنی پر از خرچنگ‌های رقصنده و بامزه که به زیبایی بازی اضافه می‌کنند. می‌توانید در کنار آتش بشینید و غروب خورشید را تماشا کنید یا در کنار درختان سرسبز و بلند به دویدن و بازی کردن مشغول شوید. این فضا برای کشف اسرار و رمز و رازهای جزیره است.

هدف از حضور گربه چکمه‌‌پوش در جزیره

هدف از اجرای بازی در جزیره Little Big Island پیدا کردن کلاه متعلق به گربه چکمه‌‌پوش و بازیگوش داستان است. بازیکنان باید به دنبال حل مسئله‌ها و جمع‌آوری اشیاء مخصوص باشند و چالش‌های موجود در جزیره را برطرف کنند. افرادی که موفق به حل تمامی مسئله‌ها شوند، می‌توانندNFT  رایگان را به عنوان جایزه دریافت کنند. این رویداد در 11 ژانویه به پایان می رسد.
بیشتر بخوانید  10 روند مهم ارزهای دیجیتال در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *