زمین‌های شهر متاورسی سنگاپور تنها در دو ساعت فروخته شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

پس از گذشت دو ساعت دیگر زمینی  برای فروش در اولین شهر متاورسی سنگاپور باقی نمانده بود!

اکنون بازارهای رمزنگاری از توجه مردم دور مانده‌اند، اما همان‌طور که فروش زمین‌های اخیر سنگاپور در متاورس نشان می‌دهد، مردم علاقه‌ای باورنکردنی به فناوری Web3 و Metaverse دارند.
لوکاز لی (Lucaz Lee) مؤسس و مدیرعامل «Affyn» (شهر متاورسی سنگاپور) اظهار کرد:

“یک‌بار دیگر، جامعه با ارزش ما علاقه فوق‌العاده‌ای به ابتکار عمل «NEXUS World» نشان می‌دهد.با شروع شهر متاورس سنگاپور، ما مشتاقانه منتظریم ببینیم اقتصاد متاورس چگونه می‌تواند کار کند. ما در مورد چشم‌انداز اکوسیستم هیجان‌زده هستیم و منتظریم ببینیم چگونه مالکان زمین تصمیم می‌گیرند محوطه خود را برای ایجاد اقتصاد «NEXUS World» توسعه دهند.”

Affyn با پیشنهاد NFT خود به‌وضوح مسیر درستی را طی می‌کند. این پروژه در اوایل سال 2023، زمینی را در شهرهای دیگر جهانی ارائه خواهد کرد.
نقشه‌های این پروژه 100% بر اساس شهرهای واقعی هستند و هر قطعه زمین یک کاشی شش‌ضلعی است که در هر ضلع آن حدود 65.9 متر است و در مجموع حدود 15047.5 مترمربع است. زمین‌های دنیای NEXUS را می‌توان، مانند زمین واقعی استفاده کرد. هر یک از آن‌ها دارای آب‌وهوا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند.
اگر کریپتوها یک گیاه کوچک هستند، Web3 یک جوانه است. باوجود اینکه تنها چند سال از عمرش می‌گذرد، فناوری Web3 و Metaverse در حال جذب سرمایه‌های زیادی برای توسعه هستند و سخت نیست که بفهمیم چرا بسیاری از مردم به Metaverse علاقه‌مند هستند.
با پلتفرم‌هایی مانند دنیای NEXUS، افراد می‌توانند با در هر شرایطی با دیگران ارتباط برقرار کنند.
افرادی که اکنون صاحب زمین هستند، در موقعیت بسیار خوبی در دنیای NEXUS خواهند بود، افرادی که بعداً این پلتفرم را اتخاذ می‌کنند، همچنان می‌توانند در یک فضای آنلاین تعاملی کسب درآمد کنند.

بیشتر بخوانید  امکان Seed.Photo برای کلکسیونرهای NFT؛ به موزه خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *