سامسونگ بیش از 35 میلیون دلار در متاورس سرمایه‌گذاری می‌کند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
سامسونگ، غول الکترونیک کره‌ای، اظهار کرده در حال حاضر بیش از 35 میلیون دلار در متاورس سرمایه گذاری کرده است. هدف این اتفاق کمک به برند و جذب مخاطبان جوان است.
بسیاری از شرکت‌ها شروع به قرار دادن محصولات و برندهای خود در متاورس کرده‌اند و آن را بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود می‌دانند. سامسونگ نیز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی در جهان است که بیش از 35 میلیون دلار در طرح‌های متاورس برای مشتریان Latam سرمایه‌گذاری کرده است.
Anita Caerols، مدیر بازاریابی این برند اظهار کرد:
ما در سامسونگ معتقدیم که متاورس تعهدی ملموس برای ارتباط با مصرف‌کنندگان جوان است. به همین دلیل، بیش از 35 میلیون دلار در این طرح سرمایه گذاری می کنیم.
علاوه‌بر این، Caerols معتقد است که این پلتفرم‌ها بخشی از آینده بازاریابی هستند. در واقع اگر یک کسب‌وکار نیاز به صحبت و ارتباط با مخاطبان جوان، مشتریان بالقوه فعلی و تعامل داشته باشد، ضروری است که در متاورس قرار گیرد.
طبق یک مطالعه Linkedin، در حال حاضر 400 میلیون کاربر هر ماه در پلتفرم های متاورس زندگی می کنند که 51 درصد از آنها 13 سال یا کمتر دارند.
 علاقه سامسونگ به دنیای مجازی چیز جدیدی نیست و این شرکت در حال حاضر اقدامات مختلفی را انجام داده است تا بخشی از برخی از پلتفرم های متاورس باشد.
  • در ماه اکتبر، این شرکت تجربه “House of Sam” خود را در Decentraland راه اندازی کرد و به کاربران اجازه داد تا به صورت مجازی با محصولات این شرکت ارتباط برقرار کنند.
  •  در ماه جولای، سامسونگ همچنین یک تجربه متاورس دیگر را در Roblox به نام “Space Tycoon” راه اندازی کرد که به کاربران این امکان را می داد تا بخشی از یک ایستگاه فضایی باشند که در آن می توانند محصولات سامسونگ را با مواد خام بسازند.
بیشتر بخوانید  شیائومی از ردمی K60 اولترا رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *