همکاری کریستیانو رونالدو با صرافی بایننس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
بایننس که یک صرافی بزرگ جهانی به شمار می رود، اخیرا از همکاری خود با فوتبالیست مشهور رونالدو، خبر داد. این صرافی مشهور، یک همکاری انحصاری و چند ساله جهت ساخت و انتشار کالکشن های NFT بسته است. در واقع در طی این همکاری، بایننس و کریستیانو رونالدو، مجموعه ‌ای از توکن های غیر قابل تعویض NFT را برای فروش انحصاری در پلتفرم بایننس ایجاد خواهند کرد. اطلاعات بیشتر در مورد این توکن های منحصر به فرد، به طور کامل در ادامه شرح داده شده است.

مجموعه NFT کریستیانو رونالدو در بایننس

 

اولین مجموعه NFT جذاب که از همکاری رونالدو و صرافی بایننس ایجاد خواهد شد، اواخر امسال منتشر می شود و در این مجموعه طرح هایی با همکاری رونالدو قرار دارد که این امر بر جذابیت آن می افزاید. مجموعه NFT کریستیانو رونالدو، به طور انحصاری  در پلتفرم Binance NFT، ارائه می شود و متشکل از طراحی های رونالدو می باشد. این فوتبالیست افسانه ای، در رابطه با اقدام جدید خود این گونه توضیح داد:
« رابطه من با هوادارانم، برای من بسیار مهم است. به همین دلیل ایده ارائه تجربیات بی ‌سابقه و دسترسی از طریق این پلتفرم NFT، چیزی است که می ‌خواستم بخشی از آن باشم.»
همچنین چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس، نیز از همکاری خود با فوتبالیست مشهور، اعلام خوشنودی کرد و گفت:
« ما بسیار هیجان زده هستیم که به هواداران رونالدو، فرصت‌ تعامل منحصر به فردی را برای ارتباط با او و داشتن یک قطعه از تاریخ ورزش، را ارائه می‌ دهیم.»
شایان ذکر است در دنیای امروزی، NFT ها عرصه هنر های دیجیتال و کلکسیون ها را منقلب کرده اند. NFT به معنای توکن‌ های غیرقابل تعویض است که بیشتر در صنایعی همچون هنر و تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. این دارایی های رمز نگاری، مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند، با این تفاوت که آن ها را نمی توان مانند سایر دارایی های رمزنگاری مبادله کرد و هر NFT منحصر به فرد است.

نگاهی به بایننس

بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های جهان است که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می کند. این صرافی توسط چانگ پنگ ژائو، ملقب به CZ، مدیریت می شود و امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال، انواع معاملات دیجیتالی و ترید در آن امکان پذیر است. همچنین این صرافی از ارز دیجیتال اختصاصی خود نیز بهره مند می باشد. کوین بایننس (BNB)، دارایی بومی در زنجیره بایننس، یک سیستم نرم افزاری بلاک چین است که توسط بایننس و جامعه آن توسعه یافته است. BNB کاربرد های گوناگونی دارد و اکوسیستم بایننس را به عنوان گاز زیربنایی آن نیرو می دهد. این ارز دیجیتال بسیار ارزشمند است، زیرا قیمت BNB، با رقم بالایی احتساب می شود و در میان 10 کوین برتر جهان از رتبه خوبی برخوردار است. شما می توانید با خرید بایننس، از صرافی های داخلی و معتبری همچون تتر ایران، سرمایه گذاری خوبی را تجربه کرده و یکی از 10 کوین برتر بازار را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهید.
بیشتر بخوانید  خروج بزرگترین صرافی جهان از بازار کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *