ChatGPT برای ویندوز 95 کد فعال‌سازی تولید کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یک یوتوبر با ارائه فرمول ساخت کلید فعال‌سازی ویندوز 95 به هوش مصنوعی ChatGPT، موفق به تولید این کلید شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از دیجیاتو، تاکنون کارهای زیادی با ChatGPT انجام شده است، اما اجرای ایده‌های خلاقانه با این چت‌بات همچنان ادامه دارد. به‌تازگی یوتوبری توانسته است هوش مصنوعی شرکت OpenAI را به تولید شماره سریال فعال‌سازی ویندوز 95 وادار کند و این شماره سریال با موفقیت سیستم‌عامل مایکروسافت را فعال کرده است.

یوتوبری به‌ نام Enderman می‌گوید اگر به‌طور مستقیم از ChatGPT بخواهید به شما سریال فعال‌سازی ویندوز بدهد، این کار را نمی‌کند؛ چون این هوش مصنوعی برای انجام این کارها ساخته نشده است. بااین‌حال، او از طریق یک فرمان متفاوت موفق شده است تا برای ویندوز 95 کلید فعال‌سازی سالم تولید کند.

ChatGPT با دریافت فرمول توانست سریال فعال‌سازی ویندوز 95 را بسازد

Enderman می‌گوید دلیل انتخاب ویندوز 95 این بوده است که این سیستم‌عامل از یک الگوریتم شناخته‌شده برای تولید این کلیدها استفاده می‌کند. به‌علاوه، قالب کلیدهای این نسخه به‌اندازه برخی از نسخه‌های جدیدتر پیچیده نیست. ویندوز 95 درواقع مجموعه‌ای از اعداد و حروف را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد تا یک کد 20 نویسه‌ای بسازد.

تولید این شماره سریال به‌خودی‌خود کار چندان دشواری نیست، چون فرمول آن مشخص است، اما Enderman می‌گوید توضیح‌دادن آن به ChatGPT کار سختی بوده است. همچنین این کار باید به‌گونه‌ای انجام می‌شد که الگوریتم در تولید پاسخ دچار اشتباه نشود.

ChatGPT به‌عنوان یک مدل زبانی بزرگ می‌تواند با زبان طبیعی محتوا تولید کند. البته این نرم‌افزار هنوز با چالش‌هایی روبه‌رو است و الگوریتم آن گاهی اوقات نمی‌تواند خروجی‌های درستی را به دست کاربر برساند. بااین‌حال، تولید یک کلید فعال‌سازی شبیه به انجام یک محاسبه ریاضی است و ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند عملکرد بهتری در انجام این کارها داشته باشند.

بیشتر بخوانید  افزایش سرسام‌آور هزینه‌های فعال نگه داشتن ChatGPT

برای مشاهده دستوراتی که Enderman به ChatGPT داده است، باید ویدیوی کامل او را ببینید. نکته‌ای که از این ویدیو قابل دریافت است، اهمیت ارائه ورودی‌های صحیح و دقیق به مدل‌های هوش مصنوعی است. به‌ عبارت دیگر، این مثال نشان می‌دهد که اگر سؤالات درستی از این چت‌بات بپرسید و درخواست‌های دقیقی از آن داشته باشید، می‌توانید پاسخ‌های بهتری دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *