بازی‌های کسب درآمد (p2e) در مرحله تکامل هستند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
بنیانگذار کریپتو یونیکورنز (Crypto Unicorns) اعلام کرد که بازی‌های P2E (بازی کن و پول بگیر) در مرحله جدیدی از تکامل قرار گرفته‌اند. آرون بایرشمیت (Aron Beierschmitt) که به عنوان موسس کریپتو یونیکورنز شناخته می‌شود، اشاره می‌کند که با NFT STEEZ درباره اجزای کلیدی بازی‌های بلاکچین برای ایجاد یک کسب‌وکار پایدار در بازی‌ها به گفتگو پرداخته است.
در اوایل سال 2022 هیاهوی بازی‌ها و پلتفرم‌های P2E کمتر شد به همین دلیل شرکت‌کنندگان WEB3 به سرگرمی بیشتر در این محیط تاکید کردند. بازیکنان خواستار کم شدن بازی‌های مبتنی بر ایجاد درآمد بودند.
آرون بایرشمیت (Aron Beierschmitt): به تکامل بازی‌های کسب درآمد اشاره کرد و گفت: “هنوز آزمایش‌ها برای بلوغ این بازی‌ها ادامه دارد و هیچ‌چیز در مورد ساخت بازی‌ها تغییر نکرده است.”
به طور کلی در فناوری بلاکچین امکان بازی کردن، سرگرم شدن و همچنین کسب درآمد از این طریق وجود دارد، اما سوال اینجاست که این روند پایدار خواهد بود؟
بنیانگذار کریپتو یونیکورنز در این زمینه نظر خود را اینطور اعلام می‌کند: “در حال ترسیم مسیری به سوی پایداری از طریق ترکیب شبیه‌سازی اقتصادی هستیم که همزمان از بازی‌های مبتنی بر مهارت نیز بهره می‌گیرد و کاربران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این بازی‌های نه تنها باید در ظاهر و فرمt عملکرد خوبی داشته باشند بلکه باید برای کاربران جذاب و سرگرم‌کننده باشند.”
بایرشمیت در پایان به عواملی که برای پایداری اقتصاد در بازی‌ها ضروری هستند اشاره می‌کند و آینده روشنی را برای بازی‌ها متصور می‌شود.
بیشتر بخوانید  آیا کاهش قیمت بیشتری در انتظار بیت‌کوین است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *