فعال شدن یک کیف پول قدیمی دوج‌کوین پس از 9 سال

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یک آدرس غیرفعال که دارای موجودی بیش از 1 میلیون DOGE معادل حدود 116000 دلار است پس از آنکه 9 سال فعالیتی نداشت مجددا فعال شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زوم ارز، این فعالیت مجدد با رشد اخیر در جستجوهای جهانی در گوگل پیرامون این رمز ارز که پس از تغییر لوگو توییتر به تصویر سگ شیبا متعلق به این میم کوین توسط ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و مالک این پلتفرم، نزدیک به 2000 درصد رشد کرد، مصادف شده است.

مطابق انتظار طی هفت روز گذشته میزان تمایل به این میم کوین که در ماه دسامبر سال 2013 ایجاد شد رشد محسوسی را تجربه کرده است و عباراتی همچون «خرید دوج» و «خرید دوج کوین» جستجوهای بسیاری را به خود دیده‌اند.

زمان‌بندی فعالیت مجدد این کیف پول پس از مدت‌ها، بسیاری را به این فکر وا داشته است که احتمالا این اقدام با لوگو جدید توییتر که دوج کوین را دوباره به مرکز توجه باز گرداند، ارتباط دارد.

اولین رشد محسوس محبوبیت این میم کوین در ابتدای سال 2014 رخ داد. با اینکه این کوین در اصل صرفا به عنوان یک شوخی ایجاد شده بود، به دلیل طبیعت خود و داشتن جامعه‌ای مشتاق که پیرامون آن تشکیل شد به سرعت طرفداران خود را پیدا کرد.

طی این مدت، طرفداران این ارز دیجیتال برای اهداف و اقدامات خیریه گوناگون با یکدیگر همکاری کردند. این امر منجر شد تا این میم کوین در معرض دید بیشتری قرار گیرد و به آن کمک کرد تا به یک نقش مهم در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

بیشتر بخوانید  آیا خرید بیت‌کوین به صرفه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *