مسیرهایی که می‌توانید در متاورس خود واقعیتان باشید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
تنوع نامحدود اقلام مد، رنگ پوست، فرم بدن، مدل مو و گزینه های دیگر برای هویت دیجیتالی در پلتفرم‌های همه‌جانبه امروزی به میلیون ها نفر اجازه می‌دهد تا هرکسی که می خواهند در این محیط ها باشند. سال 2023 برای افرادی خواهد بود که کاملاً شخصیت خود را وارد فضای دیجیتال می‌کنند.
ما بر این باوریم که موج نوآوری که هویت دیجیتالی افراد را جذاب‌تر و واقعی‌تر از همیشه می‌کند، دروازه‌ای است که پذیرش جهانی گسترده‌تر تجربیات متاورس را در میان افراد آغاز می‌کند.
میلیون‌ها نفر از اعضای انجمن Roblox ما امروزه آواتارهای خود را به صورت روزانه سفارشی می‌کنند، درست همانطور که همه ما برای مدرسه، محل کار یا رویدادهای اجتماعی در دنیای فیزیکی آماده می‌شویم. جای تعجب نیست، این امر در میان بومیان دیجیتالی که به صورت آنلاین بزرگ شده اند و به خوبی می‌دانند که این مسیر چقدر یکپارچه است، رایج است.
 برای این نسل، هویت دیجیتال بسط طبیعی خودشان و بازتابی از شخصیت آنهاست. این نماینده شخصی آن‌ها در دنیای دیجیتال است که در آن می‌توانند دوستی‌های معناداری ایجاد کنند و با سایر اعضای جامعه در سطح جهانی ارتباط برقرار کنند و با آن‌ها همکاری کنند.
ما شاهد خواهیم بود که افراد بیشتری – در اکثر گروه‌های سنی – در سال 2023 یک نمایش دیجیتالی دریافت می‌کنند و آواتارهای خود را سفارشی می‌کنند. در نهایت، هر فردی یک آواتار خواهد داشت.
 همانطور که مرز بین دنیای فیزیکی و دیجیتال بیشتر محو می شود، هویت دیجیتال به بخش مهمی از زندگی همه افراد تبدیل خواهد شد.
بیشتر بخوانید  حذف 1.4 میلیون پست و 67 هزار اکانت در شبکه‌های اجتماعی در چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *