ال‌جی به دنبال آوردن متاورس به تلویزیون‌هاست

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
غول فناوری کره جنوبی، ال‌جی (LG) اعلام کرد که با Oorbit، یک پلتفرم فناوری مبتنی بر ابر و PIXELYNX، شرکتی که یک اکوسیستم یکپارچه موسیقی، بازی و Web3 را ایجاد می‌کند، همکاری کرده است تا متاورس را مستقیماً به اتاق نشیمن بینندگان بیاورد.
این همکاری قرار است به بینندگان این امکان را بدهد که بتوانند جهان‌های مجازی به هم پیوسته، کنسرت‌ها و بازی‌های چند نفره هوش مصنوعی را از طریق تلویزیون‌های ال‌جی خود کشف کنند و تعامل مصرف کنندگان در Metaverse را آسان‌تر کنند.
طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت، کاربران می‌توانند به «جهان‌های مجازی به هم پیوسته با وفاداری فوق‌العاده بالا» و تجربیاتی از جمله کنسرت‌های مجازی و بازی‌های چندنفره مولد هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.
«فناوری اختصاصی ما بافت پیوندی است که جهان‌های مجازی را به هم مرتبط می‌کند و توسعه‌دهندگان و برندها را مجاب می‌کند تا تجربیات خود را به دنیای متاورس بیاورند.»
بنا بر گزارش یک پلتفرم خبری محلی کره جنوبی، ال‌جی دو هدف متمایز مرتبط با کریپتو را در جریان مجمع عمومی سالانه خود اضافه کرده است. این اهداف شامل «توسعه و فروش نرم‌افزار مبتنی بر بلاکچین» و «فروش ارزهای دیجیتال» بود.
بیشتر بخوانید  علی‌بابا از پروژه بزرگ متاورسی خود رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *