مزایا و معایب خرید تتر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اگر قصد دارید ارز تتر را برای خرید انتخاب کنید، باید بدانید مزایا و معایب ارز تتر در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بسیار مهم است و آگاهی از ویژگی‌های آن نقش تعیین کننده‌ای در تصمیم‌گیری برای خرید دارد.

ارز تتر به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که در رتبه‌های برتر بازار قرار دارد، به خصوص که ارز تتر دارای ثبات قیمت بسیار بالایی در مقایسه با سایر دارایی‌های دیجیتال است.

اگرچه تتر در بسیاری از ویژگی‌های بنیادی خود مانند بیت کوین و اتر نیست و برای مثال از الگوریتم‌های اثبات سهام و یا اثبات کار استفاده نمی‌کند، اما توانسته در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیشترین حجم مبادلات را به خود اختصاص دهد. برای همین است که شما هم به طور حتم علاقه‌مند به آگاهی از مزایا و معایب ارز تتر به منظور تصمیم‌گیری برای خرید آن هستید.

نماد اختصاری تتر USDT است و به عنوان یک استیبل کوین، که امکان تبادل آن با دلار وجود دارد، توانسته است به گزینه بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

از اصلی ترین مزایای رمزارز تتر، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جایگزین دلار و سایر ارزهای فیات: شما می توانید به راحتی از ارز دیجیتال تتر، به عنوان یک جایگزین حرفه ای و با اطمینان، برای دلار یا دیگر ارزهای فیات استفاده کنید. حتی شما می توانید به این ترتیب از تتر برای معاملات نقدی خود استفاده کرده و در صورتی که نیاز به پرداخت در قالب دلاری داشته باشید، می توانید برای راحتی بیشتر معامله، از جایگزین مطمئن و متناظر آن، یعنی Tether استفاده کنید.
بیشتر بخوانید  چت‌بات خالق بیت‌کوین رونمایی شد

نکته ۱: این مورد به ویژه در شرایط فعلی تحریم های ظالمانه صورت گرفته علیه ایران که معاملات جهانی را با چالش های جدی روبرو ساخته است، فوق العاده پرکاربرد بوده و می توان به راحتی از ارزهای دیجیتال به ویژه تتر به عنوان جایگزین معاملات دلاری استفاده کرد.

نکته ۲: کارمزد کمتر معاملات بر پایه تتر، باعث شده است که در بسیاری از مواقع افراد و حتی شرکت های بین المللی بزرگ، استفاده از این ارز دیجیتال را به مبادلات بر مبنای دلار به عنوان پایه ترجیح دهند.

  • تبدیل آسان به سایر ارزهای دیجیتال: تبدیل ارز دیجیتال تتر به دیگر ارزهای دیجیتال به سادگی صورت گرفته و از این رمزارز به عنوان یک واسط در مبادلات ارزهای دیجیتال استفاده می شود.
  • تبدیل آسان به ارزهای فیات: همان طور که در بالا نیز ذکر کردیم، شما می توانید به راحتی در صرافی های دیجیتال، نسبت به تبدیل تتر به ارزهای فیات چون دلار، تومان و … اقدام کنید. در حقیقت در صرافی های داخلی، این امکان وجود دارد که به صورت مستقیم دارایی تتر خود را به تومان تبدیل کرده و در حساب معرفی شده خود، تحویل بگیرید.
  • به منظور انتقال پول از طریق انتقال ارز تتر نیاز به استفاده از خدمات بانکی نیست.
  • خرید و فروش تتر آسان است.
  • در حال حاضر امکان انتقال تتر بین صرافی‌ها و افراد به راحتی وجود دارد.
  • ارز تتر را تقریبا در هر جایی که امکان خرید ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد می‌توان خریداری کرد.
  • هنگام نوسان شدید در بازار و به خصوص در ترندهای کاهشی، ارز تتر بهترین گزینه برای حفظ ارزش دارایی کاربران است.
  • سواپ ارزهای دیجیتال با تتر بسیار راحت است.
بیشتر بخوانید  ارز دیجیتال شیبا چیست؟

معایب تتر

نگرانی های زیادی در خصوص تتر وجود دارد. این نگرانی ها از ماهیت متمرکز بودن آن تا خدمات مبتنی بر برابری تتر و دلار را شامل می شود. بیشتر نگرانی کاربران در خصوص پشتیبانی دلار از تتر است. تصور کنید تمامی دارایی خود را به تتر تبدیل کرده اید و یک روز متوجه خواهید شد که دیگر حمایتی از تتر توسط دلار و یورو وجود ندارد و عملا تمام چند هزار تتر و دارای شما هیچ می شود. این موضوع باعث تعمل و تفکر بیشتر در افراد در خصوص استفاده از تتر شده است.

تتر تا به امروز به خوبی پیشرفته و موفق شده بیشتر حجم معاملات بازار ارزی جهان را در اختیار بگیرد و باعث تسریع بخشیدن به بیشتر معاملات بین الملل شده است. همچنین موضوع تبدیل تتر به پول نقد و پشتیبانی دلار آمریکا از آن تا امروز پا برجا بوده است؛ بنابراین با اطمینان خاطر به معاملات و پرداختی های خود بپردازید.

این ارز تا کنون در لیست محبوب ترین ارز های دنیا قرار دارد. با ظهور تتر تحولی جدید در بازار ارز های دیجیتال و معاملات بین الملل شکل گرفت. استفاده از تتر باعث سهولت انجام معاملات می شود. سرعت اولین و مهم ترین فاکتور در معاملات است که تتر این ویژگی را داراست و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تتر به تمام کسانی در بازار ارز های دیجیتال فعالیت دارند، پیشنهاد می شود.

نگرانی ها واقعی هستند، اما اجازه ندهید که شما را از وارد شدن به بازار USDT باز دارد، زیرا این بهترین حرکت کوتاه مدت برای شما محسوب می شود. مزایای Tether، که مانند یک دلار دیجیتالی با رمزنگاری تضمین شده است و مانند دیگر رمزنگاری ها در معرض حدس و گمان نیست، مزایای واقعی در دنیای  وحشی رمزنگاری هستند. در دنیای ناپایدار ارزهای دیجیتال، داشتن ثبات خوب است. بنابراین، Tether ارز دیجیتال رمزنگاری شده قابل توجهی است که نمی توان به این سادگی ها از آن چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید  آموزش ساخت و فروش NFT رایگان با گوشی در OpenSea + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *