اضافه شدن چت‌بات بینگ به اپلیکیشن کیبورد SwiftKey از سوی مایکروسافت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
با نصب کیبورد SwiftKey روی گوشی یا تبلت خود، امکان استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی بینگ در هر برنامه‌ای را خواهید داشت.
به گزارش ایرانی متا به نقل از زومیت، مایکروسافت هوش مصنوعی بینگ را به نسخه‌ی اندروید کیبورد محبوب SwiftKey اضافه کرده است. این ادغام از روز گذشته ارائه شده است و به کاربران بتای کیبورد مذکور اجازه می‌دهد به‌سرعت به چت‌بات بینگ جدید دسترسی داشته باشند.

ادغام چت‌بات بینگ با SwiftKey حالت چت معمولی را درکنار چند حالت دیگر دراختیار شما قرار می‌دهد. اگر فقط از برنامه‌ی موبایلی بینگ برای دسترسی به چت‌بات هوش مصنوعی مایکروسافت استفاده می‌کنید، اکنون با SwiftKey می‌توانید از این ابزار در سایر بخش‌های گوشی یا تبلت اندویدی خود بهره ببرید.

به گزارش ورج، برای دسترسی به چت‌بات بینگ باید نسخه‌ی بتا SwiftKey را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید. پدرام رضایی، مدیر ارشد فناوری موبایل و تجارت مایکروسافت در توییتر تأیید کرد این قابلیت به‌صورت دوره‌ای عرضه خواهد شد اما هیچ اطلاعاتی درمورد نسخه‌ی iOS آن دردسترس نیست.

مایکروسافت سال گذشته پشتیبانی از SwiftKey را در iOS متوقف و سپس دوباره آن را در اپ‌استور منتشر کرد. رضایی در آن زمان گفت شرکت متبوعش سرمایه‌گذاری هنگفتی روی صفحه‌کلید SwiftKey انجام خواهد داد.

اگرچه نسخه‌ی iOS برنامه‌ی کیبورد SwiftKey به‌طور منظم به‌روزرسانی نشده است، اما احتمالاً به‌زودی شاهد ارائه‌ی چت‌بات هوش مصنوعی بینگ برای این نسخه‌ خواهیم بود. غول فناوری اهل ردموند احتمالاً قصد دارد با افزودن چت‌بات هوش مصنوعی خود به نسخه‌ی iOS برنامه‌ی کیبورد SwiftKey به برخی کیبوردهای رقیب مجهز به هوش مصنوعی سیستم‌عامل موبایل اپل پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید  احتمال کاهش ابتلا به نزدیک‌بینی با این قابلیت در iOS17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *