ایلان ماسک شیوه مدیریت خود در توییتر را احمقانه خواند!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
ایلان ماسک مدیرعامل توییتر در پاسخ به پرسش‌ها و بحث‌های مطرح‌شده درباره‌ی سبک مدیریتش در توییتر شیوه‌ی مدیریتی‌اش را از آنچه تصور می‌کرد، احمقانه‌تر خواند.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: کاربران توییتر اخیراً بحث گسترده‌ای درباره‌ی شیوه‌ی مدیریت ایلان ماسک در این شبکه‌ی اجتماعی راه انداخته‌اند و ماسک اکنون به این بحث‌ها پاسخ داده است. شخصی با نام کاربری TSLAFanMtl می‌گوید با نظر ماسک درباره‌ی مقرون‌به‌صرفه‌‌بودن محصولات تسلا و میزان تقاضا برای خرید خودروهای این شرکت مخالف است. این موضوع باعث شد یکی از طرفداران میلیاردر معروف پاسخ دهد: «فکر می‌کنی از ایلان ماسک باهوش‌تر هستی؟»

TSLAFanMtl در پاسخ به طرفدار ایلان ماسک گفت: «آیا فکر می‌کنم از ایلان ماسک باهوش‌ترم؟ خیر. آیا این یعنی ماسک روش مدیریت هرچیزی را کاملاً می‌داند؟ خیر. بیایید فرقه‌گرا نباشیم و سعی کنیم واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم. پاسخ شما پاسخی فرقه‌گرایانه است.»

حساب کاربری Whole Mars Catalog در توییتر که اغلب با مدیرعامل تسلا در ارتباط است، با شیوه‌هایی که او شرکت‌هایش را مدیریت می‌کند، موافق است. این کاربر می‌نویسد: «آنچه درباره‌ی حساب توییتر تسلا دوست دارم، این است که می‌توانیم درباره‌ی کارهایی که این شرکت باید انجام دهد، بحث و گفت‌وگو کنیم. علاوه‌براین، مدیر این شرکت به بحث‌ها می‌پیوندد که این ویژگی‌ها باعث می‌شود شرکت و هدف آن به جلو پیش برود.»

Whole Mars Catalog در توییت دیگری گفت: «ایلان ماسک بهتر می‌داند. او عالی است؛ اما تصمیماتش گاهی می‌تواند مبهم باشد.» ماسک در پاسخ به این توییت گفت: «بیشتر از آنچه فکر می‌کنم، خنگ هستم!»

از اواخر ماه اکتبر که ماسک توییتر را ازآنِ خود کرد، سؤال‌ها و تردید‌های زیادی درباره‌ی اِعمال تغییرات ازطرف او مطرح شده است. CNBC گزارش داده است ماسک بیش‌ از نیمی از نیروی کار توییتر را اخراج کرد و تعداد کارکنان این شرکت اکنون حدود ۱,۳۰۰ نفر است. همچنین، مالک توییتر برخی از مدیران ارشد و کارمندان منتقد سبک مدیریتی‌اش را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید  اعتراض همسایگان ساختمان توییتر از شدت نور لوگوی X!

به‌گزارش بیزنس‌اینسایدر، ماسک ماه نوامبر به کارکنان توییتر هشدار داد و از آن‌ها درخواست کرد به چشم‌انداز او برای توییتر ۲٫۰ متعهد باشند. به‌گفته‌ی ماسک، دستیابی به این هدف مستلزم ساعت‌ها کار طولانی‌مدت است و افرادی که این مسیر را دنبال نکنند، اخراج خواهند شد.

میلیارد معروف در اواخر ماه مارس ایمیلی مبنی‌بر پایان سیاست کار از خانه و حضور در دفترهای توییتر به کارمندان کنونی این شرکت ارسال کرد. البته این سبک مدیریتی او در شرکت‌های دیگرش مثل تسلا نیز بررسی شده است. در آن زمان، ماسک از مدیران تسلا درخواست کرد به دفتر بیایند و از تماس‌های تلفنی خودداری کنند؛ وگرنه با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

Whole Mars Catalog در آن زمان از ماسک پرسید نظرش درباره‌ی کسانی که کار حضوری را سبکی قدیمی می‌دانند، چیست؟ مالک تسلا پاسخ داد: «در این شرایط آن‌ها باید به‌ فکر کار جدیدی باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *