زمان احتمالی معرفی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یک خرده‌فروشی چینی از تاریخ احتمالی معرفی شیائومی 13 اولترا پرده برداشت.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: شیائومی اخیراً تأیید کرده بود که قصد دارد در ماه جاری میلادی از پرچمدار جدید خود، یعنی شیائومی 13 اولترا رونمایی کند. شیائومی 13 و 13 پرو در روزهای پایانی سال 2022 معرفی شده بودند و درحالی‌که هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی نسخه اولترا اعلام نشده، ظاهراً یک خرده‌فروشی آنلاین چینی زمان معرفی این دستگاه را فاش کرده است.

در بخشی از اپلیکیشن این فروشگاه خرده‌فروشی اینترنتی چینی آمده که «محصول جدید شیائومی» در 18 آوریل (29 فروردین‌ماه) و ساعت 19:00 به وقت محلی معرفی خواهد شد. البته هیچ اشاره‌ای به شیائومی 13 اولترا نشده و فقط زمان برگزاری رویداد چینی‌ها در این بخش فاش شده است.

ماه گذشته نیز در گزارش دیگری گفته شده بود که ظاهراً پرچمدار آینده شیائومی در تاریخ 17 آوریل (28 فروردین‌ماه) معرفی خواهد شد. بااین‌وجود، می‌توان انتظار داشت که تاریخ معرفی شیائومی‌ 13 اولترا در روزهای آینده مشخص شود.

مشخصات شیائومی 13 اولترا

درست مانند سایر دستگاه‌های سری شیائومی‌ 13، غول چینی برای نسخه او‌لترا نیز با شرکت آلمانی سازنده دوربین و عدسی لایکا (Leica) همکاری کرده است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت تا شیائومی ‌13 اولترا به فناوری‌های فوق‌العاده‌ای برای قابلیت‌های عکاسی مجهز شود. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه عرضه این گوشی در بازارهای جهانی نیز تأیید شده است.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود شیائومی 13 اولترا برای اولین‌بار در بین گوشی‌های هوشمند این شرکت، به پورت USB 3.x مجهز شود. شیائومی تاکنون برای گوشی‌های خود از استاندارد قدیمی USB 2.0 استفاده کرده است. همچنین شایعه شده که پرچمدار آینده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.1 پشتیبانی می‌کند. از دیگر نکاتی که درباره این دستگاه فاش شده است، می‌توان به پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  تصاویر رندر تبلت میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *