راه‌اندازی بانک کره جنوبی در متاورس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در جدیدترین اخبار متاورس آمده است که بانک Woori وابسته به کره‌جنوبی خدمات بانکداری سه‌بعدی خود را در متاورس راه‌اندازی می‌کند. این خدمات برای مشاغل کوچک و خدمات آموزشی برای کارمندان کاربرد خواهد داشت.
بانک Woori وابسته به کره‌جنوبی در یک حرکت آزمایشی به دنیای متاورس اضافه شده و قصد دارد در نیمه اول سال 2030 شعبه سه‌بعدی خود را در متاورس راه‌اندازی کند.
هدف از ایجاد این شعبه ارائه دو سرویس زیر است:

  • تعامل با مشاغل کوچک
  • خدمات آموزشی برای کارمندان

غول بانکداری تجاری کره‌ای به نام Woori در حال پیوستن به فضای دیجیتالی است و برای رشد و پیشرفت خود در این فضا نقشه‌های بسیاری دارد.
از موسسات مالی دیگر که در متاورس کار خود را آغاز کرده‌اند می‌توان به: HSBC ،Fidelity،Nedbank و بانک بین‌المللی امارات اشاره کرد. بر اساس گزارش‌ها و تحقیقات بازار پیش‌بینی می‌شود که این فضا تا سال 2030 ارزشی برابر با 5 تریلیون دلار را تجربه کند. به همین دلیل است که اکثر موسسه‌های مالی و شرکت‌ها در فضای متاورس به دنبال فرصت سودآوری و پیشرفت هستند.
متاورس به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا تجربیات سه‌بعدی بی‌نظیری مثل: بازی، تجارت، آموزش و رویدادهای مجازی را ارائه دهند. به همین دلیل موسسات مالی و شرکت‌هایی که خدمات بانکداری را ارائه می‌کنند نیز برای ورود به این فضا علاقه نشان داده‌اند.
بانک Woori در بیانیه‌ای اعلام کرد: “سرویس ما از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر اجرا می‌شود. کاربران قادر هستند تا با رئیس مرکز در مورد وام‌های یارانه‌ای دولت صحبت کنند، منطقه‌های تجاری و موقعیت‌های مکانی را مورد بررسی قرار دهند و برای استفاده از پشتیبانی، ارتباط تلفنی برقرار کنند. ما خدماتی ارائه می‌کنیم که مشتریان بتوانند یک تجربه تازه داشته باشند و از طریق رسانه‌های مختلف و با استفاده از دستگاه‌های XR ارتباطی جدید بسازند.”

بیشتر بخوانید  منتظر افزایش قیمت این گوشی‌های پرچمدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *