توکن سبز متاورس چیست؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

Green Metaverse Token (GMT)، نرم‌افزاری است که فعالیت بدنی کاربر را ردیابی می‌کند و مشوق‌هایی را در قالب ارزهای دیجیتال و NFT ارائه می‌دهد. STEPN پس از راه‌اندازی در اواخر سال 2021 شاهد افزایش مثبت مصرف‌کنندگان در سراسر جهان بود. در نتیجه، ارزش توکن سبز متاورس (GMT) آن افزایش یافت و آن را به پیشنهادی جذاب برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال که به دنبال جدیدترین فرصت سرمایه‌گذاری هستند، تبدیل کرد.
STEPN، یک برنامه مبتنی بر بلاکچین است که از جامعه‌ای از کاربران برای ترویج سبک زندگی فعال استفاده می‌کند. صاحبان توکن GMT می‌توانند در مدیریت پلتفرم STEPN شرکت کنند، اما از آن برای پاداش‌ دادن به بازیکنان و ارائه خدمات متنوع در سراسر اکوسیستم STEPN استفاده می‌شود.
کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را در پلتفرم غیرمتمرکز Metaverse بسازند، مدیریت و مبادله کنند. Green Metaverse Token برای دسترسی به خدمات Metaverse و پرداخت هزینه‌های پردازش استفاده می‌شود.
همچنین، کاربران می‌توانند از این توکن برای انجام کارمزد تراکنش‌ها و خدمات در فضای متاورس استفاده کنند. فناوری بلاکچین توسط دنیای مجازی غیرمتمرکز موسوم به Metaverse برای ایجاد فضای امن برای دارایی‌ها و تراکنش‌های دیجیتال استفاده می‌شود.
در محیط متاورس، هزینه‌های تراکنش و خدمات با استفاده از توکن سبز متاورس پرداخت می‌شود.
Green Token که توانایی تولید، مدیریت و مبادله دارایی‌های دیجیتال را دارد، پلتفرم Metaverse را تقویت می‌کند. به لطف قابلیت‌های تقسیم گرین توکن، کاربران می‌توانند در مقادیر کم نیز تراکنش انجام دهند.

بیشتر بخوانید  نحوه محاسبه کارمزد انتقال تتر / چرا کارمزد انتقال پرداخت می‌کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *