بیت‌کوین 30 هزار دلار را رد کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

قیمت بیت‌کوین برای اولین بار پس از ماه ژوئن سال گذشته از مرز 30 هزار دلار گذشت.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: برای اولین‌بار از اواسط 2022 قیمت بیت کوین از مرز 30 هزار دلار عبور کرد و بالاترین قیمت در سال 2023 را به ثبت رساند.

آخرین‌بار در ژوئن 2022 قیمت بیت کوین بالاتر از 30 هزار دلار رفت. در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین قیمتی بالاتر از 30,100 دلار دارد. قیمت این رمزارز محبوب طی یک ماه گذشته رشد نزدیک به 46 درصدی را تجربه کرده و حالا هم یک رکورد در سال جاری میلادی ثبت کرده است.

قیمت بیت کوین هنوز فاصله زیادی با رکورد تاریخی‌اش دارد

درحالی بیت کوین توانسته است یک رکورد جدید در سال جاری میلادی به ثبت برساند که قیمتش هنوز فاصله زیادی با رکورد تاریخی‌اش، یعنی بیش از 60 هزار دلار دارد. قیمت این رمزارز در نوامبر 2021 از مرز 60 هزار دلار عبور کرد. البته در کنار بیت کوین، سایر رمزارزهای بازار هم مانند اتریوم در آن زمان رکوردشکنی کردند.

قیمت اتریوم درحال‌حاضر در مرز 1920 دلار قرار دارد و قیمت آن برای مدتی از 1930 دلار هم فراتر رفت. این درحالی است که قیمت این رمزارز در نوامبر 2021 رکوردشکنی کرد و به بالای 4600 دلار رسید.

درحالی قیمت رمزارزهای محبوب در بازار افزایش پیدا کرده است که در ماه‌های گذشته شاهد ورشکستگی چندین صرافی و همچنین بانک‌های فعال درزمینه کریپتو بودیم. بنابراین به‌نظر می‌رسد بازار از بحران‌های مربوط به این ورشکستگی‌ها عبور کرده است.

در کنار این ورشکستگی‌ها، در ماه‌های اخیر بانک مرکزی آمریکا برای مقابله با تورم دست به تغییر نرخ بهره بانکی زده بود و حالا به‌نظر می‌رسد این کشور به یک ثبات دست یافته است؛ هرچند به‌زودی گزارش جدیدی از میزان تورم ایالات‌متحده منتشر می‌شود که می‌تواند روی قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها تأثیر بگذارد. بنابراین باید منتظر ماند و دید محبوب‌ترین رمزارز بازار می‌تواند قیمت بالای 30 هزار دلار خود را حفظ کند یا خیر.

بیشتر بخوانید  احتمال کاهش قیمت بیت‌کوین در این 4 روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *