هوش مصنوعی علی‌بابا رونمایی شد / رقیب ChatGPT به بازار آمد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

هوش مصنوعی علی‌بابا به نام Tongyi Qianwen که رقیبی برای ChatGPT به شمار می‌رود، امروز رسما رونمایی شد.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: علی‌بابا، غول فناوری چین، در مراسمی از هوش مصنوعی رقیب ChatGPT با نام Tongyi Qianwen رونمایی کرد. این ابزار از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و در DignTalk، نرم‌افزار ارتباطات کاری این شرکت و Tmall Genie، بلندگوی هوشمند این شرکت، پیاده‌سازی خواهد شد.

علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفرها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کارهای بسیار بیشتری انجام دهد.

این هوش مصنوعی ابتدا در اپلیکیشن پیام‌رسان کاری DingTalk پیاده‌سازی می‌شود تا در خلاصه‌کردن یادداشت‌ها، نوشتن ایمیل‌ها و تهیه پیش‌نویس طرح‌های تجاری به کاربران کمک کند. این برنامه همچنین قرار است به دستیار صوتی Tmall Genie اضافه شود و در آینده به سایر محصولات این شرکت هم خواهد آمد.

«دنیل ژنگ»، مدیرعامل علی‌بابا، می‌گوید این فناوری تغییرات بزرگی را در نحوه تولید، انجام کارها و زندگی ما ایجاد خواهد کرد. او باور دارد مدل‌هایی مثل Tongyi Qianwen تصویر بزرگ‌تری را از تبدیل هوش مصنوعی به ابزاری محبوب‌تر در آینده، ارائه می‌کنند.

هوش مصنوعی علی‌بابا از جمعه در دسترس قرار می‌گیرد

این غول فناوری چینی وعده داده است که از روز جمعه همین هفته دسترسی به Tongyi Qianwen را باز کند تا مشتریان این شرکت بتوانند از این هوش مصنوعی استفاده کنند. به‌علاوه، امکان شخصی‌سازی این چت‌بات با اطلاعات و داده‌های اختصاصی مشتریان وجود دارد تا شرکت‌ها بتوانند با صرف کمترین هزینه به مدل زبانی بزرگ خود دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید  جایگاه کم‌رنگ بینگ در بازار موتورهای جست‌وجو

«جینگرن ژو»، مدیر ارشد فناوری علی‌بابا Cloud Intelligence می‌گوید: «امیدواریم که به تحول اطلاعاتی کسب‌وکارها در تمام صنایع کمک کنیم و درنهایت بهره‌وری تجاری‌شان را افزایش داده و تخصص و توانمندی‌هایشان را گسترش دهیم و درعین‌حال با کمک نوآوری‌ها، فرصت‌های هیجان‌انگیزتری را در مقابلشان بگذاریم.»

کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که در آینده قابلیت‌های پیشرفته‌تری ازجمله درک تصویر و تبدیل متن به تصویر به Tongyi Qianwen اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *