شیائومی عینک هوشمند صوتی Mijia خود را معرفی کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
شیائومی رسما از عینک هوشمند صوتی جدید Mijia خود با قابلیت‌‌های متعدد مثل پخش موسیقی، پاسخ به تماس‌، دستورات صوتی و غیره رونمایی کرد.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: عینک هوشمند صوتی شیائومی Mijia به‌زودی در چین عرضه خواهد شد. این محصول از اسپیکر Super Balanced 2.0 با پشتیبانی از پخش صدای فراگیر ۳۶۰ درجه بهره می‌برد. میکروفون داخلی این عینک نیز از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای کاهش نویز پس‌زمینه هنگام پاسخ‌گویی به تماس‌ها استفاده می‌کند.

دسته‌های عینک هوشمند صوتی Mijia شیائومی از صفحه‌ی کنترل لمسی ۳۰ میلی‌متری بهره می‌برد که می‌توان ازطریق آن با ژست‌های مختلف کارهایی مثل توقف موقت پخش موسیقی یا تنظیم بلندی صدا را انجام داد. درصورتی‌که عینک مذکور را گم کنید، برنامه‌ی اختصاصی آن امکان موقعیت‌یابی مکانی را ارائه می‌دهد. این محصول پوشیدنی در پنج طرح مختلف ازجمله فریم مشکی، نیم‌فریم، مدل‌های گِرد، هوانوردی و آفتابی عرضه می‌شود. مکانیزم لولای منحصربه‌فرد عینک جدید شیائومی نیز به کاربران اجازه می‌دهد دسته‌های آن را به‌سرعت باز کنند.

به گزارش NotebookCheck، عینک هوشمند صوتی شیائومی Mijia فقط ۳۸٫۱ گرم وزن دارد و از دستورات صوتی دستیار هوشمند Xiao AI پشتیبانی می‌کند. با هربار شارژ گجت مذکور می‌توان تا ۷ ساعت مکالمه‌ی صوتی انجام داد یا ۱۰ ساعت موسیقی گوش کرد. غول فناوری چینی می‌گوید عینک هوشمند جدیدش امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف مجهز به سیستم‌عامل اندروید، مک، iOS و ویندوز را دارد و پیش‌فروش آن در بازه‌ی زمانی ۱۲ تا ۲۶ آوریل (۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) انجام خواهد شد. این محصول در دوره‌ی پیش‌فروش با تخفیف ویژه و برچسب ۷۹۹ یوان (حدود ۱۱۶ دلار) به‌فروش خواهد رسید و پس از آن با قیمت ۱۳۱ دلار عرضه خواهد شد. نکته‌ی دیگر اینکه هنوز نمی‌دانیم عینک هوشمند صوتی شیائومی Mijia در سایر کشورهای جهان نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید  انجام این 12 کار را در گوشی اندرویدی خود متوقف کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *