بیت‌کوین به مرز 31 هزار دلار رسید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

قیمت بیت‌کوین روز گذشته به مرز ۳۱ هزار دلار رسید و اتریوم نیز بالاترین سطح ۱۱ ماه اخیر را تجربه کرد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از خبرآنلاین، بیت‌کوین روز جمعه در محدوده سبز حرکت کرد و معامله‌گران قیمت آن را به مرز ۳۱ هزار دلاری رساندند؛ روز جمعه یک روز پس از معامله در پایین ترین سطح ۳۰،۱۶۰.۵۹ دلار، بیت‌کوین به اوج ۳۰۸۴۸.۴۶ دلار رسید. این حرکت منجر به رسیدن بیت کوین به قوی ترین نقطه خود از ۷ ژوئن شد، زمانی که به ۳۱۵۴۹ دلار رسید.

در زمان نگارش این گزارش، شاخص قدرت نسبی در ۷۲.۱۸ قرار دارد که اندکی بالاتر از قله ۷۲ است؛ اگر شاخص بالاتر از ۷۳.۰۰ باشد، احتمال اینکه بیت کوین بیش از ۳۱۰۰۰ دلار معامله شود بسیار زیاد است.

اتریوم نیز پس از به‌روزرسانی اخیر Shapella، با افزایش قیمت به بالای ۲۱۰۰ دلار، به صعود خود ادامه داد؛ پس از پایین ترین سطح ۱۹۸۷.۰۵ دلار در روز پنجشنبه، اتریوم در اوایل جلسه جمعه به اوج ۲۱۲۶.۳۲ دلار رسید. در نتیجه افزایش قیمت روز گذشته، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به بالاترین سطح خود از ماه می گذشته رسید.

آخرین رالی در حالی رخ داد که گاوها از سطح مقاومت کلیدی ۲۰۳۰ دلار خارج شدند و شاخص قدرت نسبی از یک مانع در مرز ۷۲.۰۰ عبور کرده‌است؛ این شاخص در زمان نوشتن این گزارش در سطح ۷۵.۲۹ است. سقف بالاتر در ۸۰.۰۰ اکنون در انتظار حرکت گاوهای بازار است.

بیشتر بخوانید  بیت‌کوین به کانال 28 هزار دلاری برگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *