این مار کبرا اژدهای کومودو را حریف است + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

این مار کبری بی‌باک از اژدهای کومودوای که ۱۰۰ برابر از خودش بزرگ‌تر است نمی‌ترسد.

به گزارش ایرانی متا، کبراها به کمین کردن برای قربانیان خود شهرت دارند. با وجود اینکه شکارچیان خطرناکی هستند، اما باید با شکارچیان خود هم مبارزه کنند. درک شکارچیان معمولی یک کبرا می تواند به ما کمک کند تا عملکردی را که این گونه در بوم‌شناسی ما ایفا می کند، بهتر درک کنیم.

تمساح‌ها، عقاب‌ها، شاهین‌ها و انسان‌ها از جمله دشمنان کبرا هستند. حیوانات بزرگ‌تر معمولاً بچه مارها را برای شکار ترجیح می‌دهند؛ زیرا از لحظه تولد از مراقبت‌های مادر محروم می‌شوند.

مانند هرمار سمی، نیش مار کبری در صورت عدم درمان مناسب می‌تواند کشنده باشد. بسیاری از تهدیدها را می‌توان با بلند کردن بدن، باز کردن کلاه و دم خاص توسط کبراها متوجه شد.

مارها به دلیل دید ضعیفشان باید به حس بویایی قوی و هم شکل با محیط اطراف خود برای ایمن ماندن وابسته هستند. در ادامه تلاش بسیار یک اژدهای کومودو برای از بین بردن یک مار کبری خواهیم داشت.

اژدهای کومودو تقریبا از هرنوع گوشت و موجودی برای تغزیه خود مصرف می‌کند که حیوانات مرده یا لاشه‌ها را در اندازه‌های مختلف، از موش‌های کوچک گرفته تا گاومیش‌های بزرگ شکار می‌کنند. کومودوهای جوانان بیشتر از حشرات، مارمولک های کوچک، پرندگان و همچنین مارها برای سیر کردن خود استفاده می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

بیشتر بخوانید  کاهش عجیب قیمت محصول جدید وارداتی سایپا! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *