بازتولید خودرو خاطره‌انگیز محبوب ایرانیان + تصاویر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

جیپ سیمرغ که یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود، اخیراً یک نمونه از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد بازتولید شده و نظرها را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایرانی متا، بازسازی و احیای خودروهای قدیمی و کلاسیک طرفداران فراوانی پیدا کرده است و به نظر می‌رسد این رویه همچنان ادامه خواهد داشت. شرکت Vigilante ۴×۴ که متخصص تیونینگ محصولات جیپ است از پروژه جدید خود بر پایه جیپ سیمرغ (گلادیاتور) کلاسیک رونمایی کرده است. محصول موردبحث جذابیت‌های فوق‌العاده زیادی دارد و از نظر پرفورمنس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وانتی که مشاهده می‌کنید جیپ سیمرغ یا گلادیاتور دو درب ۱۹۶۶ است که از رنگ آبی با کابینی کرمی و سفید سود می‌برد و پوشش چرم و آلکانترای داخل آن جذابیت‌ها را دوچندان کرده است. بهترین بخش کار این است که طرح کلاسیک بدنه و کابین تغییری نکرده و همه نشان‌ها، لوگوها و عناصر مخصوص جیپ با همان استایل کلاسیک دیده می‌شوند. البته مهم‌ترین موضوع درباره خودروی یاد شده به قلب تپنده آن مربوط می‌شود.

شرکت Vigilante ۴×۴ چندین پیشرانه را برای سیمرغ یا گلادیاتور ارائه می‌کند که بهترین آن‌ها پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هِمی با ۷۰۷ اسب بخار قدرت است. البته می‌توان پیشرانه ۶.۴ لیتری SRT-۸ هِمی با خروجی ۴۸۵ اسب بخار را نیز سفارش داد.

قدرت عظیم پیشرانه نیز از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک راهی تمامی چرخ ها می‌شود. کمپانی یاد شده اشاره‌ای به عملکرد فنی خودرو نداشته اما می‌گوید سیستم تعلیق مدرن چهار اتصالی با فنرهای ایباخ و دامپرهای فاکس ۲.۰ باعث بهبود هندلینگ و سواری کلی سیمرغ می‌شوند. نیروی توقف را نیز کالیپرهای ترمز ۶ پیستونه پنهان شده در پشت رینگ‌های ۱۷ اینچی تأمین می‌کنند. کل فرایند تولید جیپ سیمرغ ۱۹۶۶ با اسکن سه‌بعدی بدنه شروع می‌شود سپس اجزای بدنه خودروی اصلی به‌طور کامل باز می‌شود و پس از آن فرایند اصلی بازسازی و ارتقا کلید می‌خورد. Vigilante ۴×۴ اظهار می‌دارد قیمت پایه خودروی یاد شده از ۲۹۵ هزار دلار شروع می‌شود اما قیمت نهایی بسته به سفارش‌های مشتریان و تجهیزات مدنظر آن‌ها افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید  خبری عجیب درباره سهام عدالت حدود ۳میلیون سهام‌دار!

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *