بازی‌های زنده NBA در متاورس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
غول رسانه های اجتماعی، متا در حال گسترش همکاری خود با اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) و اتحادیه ملی بسکتبال زنان (WNBA) است. این شرکت با استفاده از هدست Meta Quest خود، تجربه‌های اجتماعی و فراگیر بسکتبال NBA را ارائه می‌کند.
متا در حال ورود به دنیای ورزش‌های زنده در واقعیت مجازی (VR) است. این شرکت بیش از 50 بازی در XSTADIUM و Meta Horizon Worlds را به هدست متا کوئست خود ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، متا با لیگ همکاری می‌کند تا لباس‌های دارای مجوز NBA را در فروشگاه متا آواتار در هفته های آینده منتشر کند.
ما در حال اضافه کردن 50 بازی آینده هستیم به این ترتیب، تماشای NBA با بسیاری از ویژگی های VR اتفاقی هیجان انگیز برای تماشاگران است.
یک ویژگی خاص به طرفداران این امکان را می دهد که از حضور در یک بازی واقعیت مجازی 180 درجه لذت ببرند. علاوه بر این، بازی‌های WNBA، بازی‌های لیگ NBA G و بازی‌های لیگ NBA 2K برای مشاهده در دسترس خواهند بود. در Meta Horizon Worlds، به نکات برجسته بازی، خلاصه‌نویسی و محتوای آرشیو نیز دسترسی خواهید داشت.
در نهایت، متا در هفته‌های آینده لباس‌های دارای مجوز NBA را در فروشگاه متا آواتار عرضه خواهد کرد. طرفداران می توانند لباس‌های تیم NBA یا WNBA را برای آواتار خود خریداری کنند و آن را در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و متا کوئست نمایش دهند.
جاه طلبی بی امان متا امسال کاملاً واضح شده است. این شرکت چشم انداز خود را از آینده ای پر از تجربیات آنلاین همه‌جانبه در واقعیت مجازی دنبال می کند. در واقع، اکنون می‌توانید برای تماشای بازی‌ها با دوستان، رقابت در مینی‌بازی‌های تعاملی و تشویق تیم‌های مورد علاقه‌تان، از این ورزشگاه ویژه NBA دیدن کنید.
بیشتر بخوانید  خداحافظی پدرخوانده هوش مصنوعی از گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *