مشخصات احتمالی گلکسی A24 و رنگ جدید آن لو رفت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
احتمالا گوشی گلکسی A24 سامسونگ به‌جای اندروید ۱۳ با اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: ماه گذشته شاهد انتشار رندرهای تبلیغاتی گلکسی A24 بودیم که نگاه اولیه‌ای به گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ را ارائه داد. اکنون گزارش جدیدی درمورد گلکسی A24 منتشر شده است که جزئیات بیشتری به‌اشتراک می‌گذارد و رندرهای جدید، ظاهر احتمالی این گوشی را به‌تصویر می‌کشند.

به گزارش Androidauthority، گلکسی A24 سامسونگ احتمالاً در سه‌رنگ عرضه خواهد شد که شامل مشکی، سبز لیمویی و مدل جدید با ظاهر آینه‌ای می‌شود. البته درک درست از طراحی مدل آینه‌ای این گوشی در دنیای واقعی براساس رندرهای جدید کمی دشوار است.

با توجه به رندرهای قبلی گلکسی A24، این گوشی در رنگ قرمز نیز عرضه خواهد شد اما این مدل در رندرهای جدید وجود ندارد.

رندرهای جدید نشان می‌دهند پنل پشتی گلکسی A24 مثل بسیاری از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ ازجنس پلاستیک است اما از زبان طراحی جدید غول فناوری کره‌ی جنوبی بهره می‌برد. دوربین‌های پشتی این محصول به‌جای قرارگرفتن در جزیره‌ی دوربین، اکنون از سبک سری گلکسی S23 استفاده می‌کنند. براساس رندهای جدید، دوربین سلفی این دستگاه نیز در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد.

طبق شایعات اخیر، گلکسی A24 از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره خواهد برد. قلپ تپنده‌ی این گوشی هوشمند نیز تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک خواهد بود و درکنار آن ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم درنظر گرفته خواهد شد. این محصول احتمالاً از درگاه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، NFC و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. علاوه‌براین گلکسی A24 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  شورش هوش مصنوعی گوگل علیه شرکت سازنده‌اش

پیش‌بینی می‌شود گلکسی A24 با برچسب ۲۰۰ یوریی در بازار خاورمیانه عرضه شود اما هیچ جزئیاتی درمورد قیمت آن در ایالات‌متحده دردسترس نیست. نکته‌ی ناامیدکننده اینکه به‌نظر می‌رسد گوشی مذکور به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *