احتمال عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل با نسخه‌هایی از اپ‌های آیپد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بلومبرگ از تمرکز هدست اپل بر روی گیمینگ و عرضه اپ‌های پایه‌ای شبیه به نسخه آیپد این برنامه‌ها خبر داد.

گزارشی تازه می‌گوید هدست AR/VR اپل که مدت‌هاست در انتظار معرفی آن هستیم، احتمالاً قابلیت اجرای نسخه‌هایی از اپلیکیشن‌های آیپد را دارد. این دستگاه همچنین تمرکز زیادی روی گیمینگ و ارائه تجربه‌های فراگیر ازجمله در‌زمینه تماشای محتواهای ورزشی خواهد داشت.

به گزارش بلومبرگ، هدست واقعیت ترکیبی اپل که احتمالاً در کنفرانس توسعه‌دهندگان پیش رو معرفی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به میلیون‌ها اپلیکیشن موجود در اپ استور دسترسی پیدا کنند. این شرکت ظاهراً مشغول کار روی نسخه‌های «بهینه‌سازی‌شده» اپ‌هایی مثل مرورگر سافاری و بسیاری از اپ‌های پایه‌ای دیگر مثل تقویم، ایمیل، نقشه، پیامک، گالری، یادآورها، موزیک و اپ آب‌وهواست که در آیفون با آن‌ها آشنا هستیم.

همچنین گفته شده است که نسخه مخصوص هدست اپلیکیشن فیس‌تایم و اپل تی‌وی هم در راهند و قابلیت‌هایی شبیه به نسخه‌های آیپد این برنامه‌ها را ارائه می‌کنند. بلومبرگ می‌گوید کوپرتینویی‌ها درحال آزمایش یک اپ دوربین هم هستند که اجازه تصویربرداری با دوربین‌های این دستگاه را می‌دهد.

تجربه فراگیر ورزش‌کردن و تماشای رویدادهای ورزشی با هدست اپل

هدست اپل ظاهراً می‌تواند بین حالت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی جابه‌جا شود. بلومبرگ می‌گوید این محصول می‌تواند در حالت واقعیت مجازی به شما اجازه دهد تا با سرویس فیتنس پلاس ورزش کنید. به‌علاوه، با این دستگاه می‌توانید در تماشای رویدادهای ورزشی تجربه فراگیر و جذاب‌تری داشته باشید. فراموش نکنیم که این شرکت در سال 2020 استارتاپ ورزش‌های واقعیت مجازی NextVR را خریده بود.

این شرکت همچنین شبیه به هدست کوئست پروی متا، به شما اجازه می‌دهد تا کارهای حرفه‌ای خود را راحت‌تر انجام دهید و بهره‌وری‌تان را بیشتر کنید. بلومبرگ می‌گوید این محصول قرار است از اپلیکیشن‌هایی مثل Pages ،Numbers ،Keynote و حتی iMovie و GarageBand پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید  چت‌بات هوش مصنوعی اپل فعلا معرفی نخواهد شد

رابط کاربری اپلیکیشن‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل تنها چیزی نخواهد بود که شما را به یاد آیپد می‌اندازد. بلومبرگ می‌گوید هوم اسکرین و کنترل‌سنتر این دستگاه هم شبیه به رابط کاربری آیپد طراحی شده است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *