قرارداد لیگ برتر با بازی فوتبال مبتنی بر NFT

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بر طبق آخرین اخبار لیگ برتر مذاکره‌ای را با بازی فوتبال فانتزی به انجام رسانده و قراردادی را بر مبنای NFT امضا کرده است. این در حالی است که صنعت کریپتو با رکود دست و پنجه نرم می‌کند. بر اساس این قرارداد بازیکنان بازی فوتبال فانتزی Sorare می‌توانند NFT‌های رسمی دارای مجوز لیگ برتر را تحت یک قرارداد انحصاری چند ساله خریداری و استفاده کنند. البته این موضوع حائز اهمیت است که ارزش NFT‌ها در بحبوحه رکود قیمت کریپتوها به شدت کاهش یافته که در ماه‌های اخیر با ورشکستگی صرافی اصلی FTX تشدید شده است. بازی Sorare یک قرارداد 4.3 میلیارد دلاری را به مدت طولانی با لیگ برتر منعقد کرده است.

به گفته نیکلاس جولیا، مدیرعامل Sorare شاهد تغییر بازیکنان در این بازی هستیم به شکلی که امکان رقابت بازیکنان “پولی” با بازیکنان “رایگان” وجود ندارد. در این صورت افراد و بازیکنان مجبور نیستند تا با کارت‌های پولی رقابت کنند. همچنین در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که در حال اضافه کردن دو ویژگی جدید به بازی است و روند بسیار متفاوتی را نسبت به رقبا طی کرده است.

بازی Sorare در حال حاضر 3 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و کمپانی آن در پاریس واقع شده است. بر اساس این بازی محبوب، بازیکنان می‌توانند در بازی‌های فوتبالی و پنج نفره به رقابت در این فضا بپردازند.
قابل ذکر است که بازیکنان برای بازی Sorare پولی را روی پلتفرم خرج نمی‌کنند. اما وقتی کاربران این بازی تراکنش ندارند، کسب درآمد بازی از کجاست؟
نیکلاس جولیا در این باره نیز توضیحاتی را ارائه می‌کند و معتقد است کاربران که وقت خود را در این بازی می‌گذرانند سرمایه‌های ما هستند و قدرت زیادی به ما می‌دهند که این قدرت برای تولید درآمد ما کافی است.

بیشتر بخوانید  Axie Infinity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *