پیوستن شیرین‌عسل به جرگه خودروسازان! / تولید خودروی اروپایی در راه است!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

به گفته رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، شرکت شیرین عسل مجوز تولید خودرو را دریافت کرده است و یک خودرو اروپایی اولین محصول این خودروساز خواهد بود.

به گزارش ایرانی متا، یونس ژائله سعدآباد، مالک و مدیرعامل هلدینگ غذایی شیرین عسل با اعلام این‌که این هلدینگ خصوصی وارد صنعت خودروسازی شده، گفت این شرکت در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ مجوز تولید خودرو را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است.

شیرین عسل خودروساز شد

مالک و مدیرعامل هلدینگ غذایی شیرین عسل با اعلام این‌که این شرکت فرایند ساخت خط و تولید کارخانه تولید خودرو را آغاز کرده، گفت البته در حال حاضر مشخص نیست محصولات این شرکت چه زمانی روانه بازار خواهند شد.

در همین راستا صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی نیز با اعلام این‌که مجوز تاسیس شرکت خودروسازی برای بخش خصوصی توسط وزارت صمت ویژه این استان صادر شده، گفت گروه صنعتی شیرین عسل با دریافت مجوز قصد دارد در گام نخست یک خودرو روز اروپایی را به تولید برساند.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی افزود این خودرو در ۱۸ ماهه نخست به شکل قطعات کاملا منفصل از هم تولید می‌شود و در ۱۸ ماهه بعدی نیز فرایند داخلی‌سازی آن انجام خواهد شد. ضمن این‌که این شرکت تولید انواع خودروهای سواری بنزینی، گازسوز، دیزلی و انواع کامیون‌های کشنده را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: گجت‌نیوز

بیشتر بخوانید  اعلام زمان عرضه سدان وارداتی جدید ایران خودرو + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *