کدام آیپدها سیستم‌عامل iPadOS 17 را دریافت نخواهند کرد؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

وب‌سایت iPhoneSoft که قبلاً به‌درستی اطلاعاتی درباره دستگاه‌های دریافت‌کننده iOS 14 ،iOS 13 و iOS 16 ارائه کرده بود، حالا به سراغ iPadOS 17 رفته است.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: اپل در جریان رویداد WWDC 2023 که در خردادماه برگزار می‌شود، از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های خود رونمایی خواهد کرد که مسلماً برای تمام محصولات این شرکت منتشر نخواهند شد. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید سیستم‌عامل iPadOS 17 در اختیار کاربران 3 مدل آیپد قرار نمی‌گیرد.

این اولین‌باری نیست که شاهد انتشار شایعه‌ای درباره دستگاه‌های دریافت‌کننده iOS 17‌ و iPadOS 17 هستیم، اما منبع گزارش امروز در گذشته پیش‌بینی‌های درستی داشته است. وب‌سایت iPhoneSoft که قبلاً به‌درستی اطلاعاتی درباره دستگاه‌های دریافت‌کننده iOS 14 ،iOS 13 و iOS 16 ارائه کرده بود، حالا به سراغ iPadOS 17 رفته است.

سیستم‌عامل iPadOS 17 برای سه مدل آیپد منتشر نخواهد شد

طبق پیش‌بینی این وب‌سایت، آیپدهای زیر به‌روزرسانی iPadOS 17 را دریافت نخواهند کرد:

  • نسل پنجم آیپد
  • نسل اول آیپد پرو 9.7 اینچی
  • نسل اول آیپد پرو 12.9 اینچی

با حذف آیپدهای بالا از لیست دستگاه‌های دریافت‌کننده iPadOS 17 و البته محصولات قدیمی‌تر، انتظار داریم آیپدهای زیر جدیدترین سیستم‌عامل مخصوص تبلت اپل را دریافت کنند:

  • نسل سوم آیپد ایر و مدل‌های جدیدتر
  • نسل ششم آیپد و مدل‌های جدیدتر
  • نسل پنجم آیپد مینی و مدل‌های جدیدتر
  • آیپد پرو 2017 و مدل‌های جدیدتر

درحالی‌که اپل به‌روزرسانی iPadOS 17 را برای بسیاری از تبلت‌های قدیمی‌اش منتشر می‌کند، برخی از ویژگی‌های این سیستم‌عامل محدود به مدل‌های جدیدتر باقی می‌ماند. بنابراین کاربران آیپدهای قدیمی‌تر احتمالاً به تعدادی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این آپدیت دسترسی پیدا نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل آنر طراحی اپل را منسوخ خواند!

در کنار iPadOS 17، گزارش‌هایی درباره iOS 17 هم منتشر شده‌اند که البته با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در ابتدا گفته شده بود که سه مدل آیفون به‌روزرسانی iOS 17 را دریافت نخواهند کرد، اما طبق شایعه‌ای دیگر، تمام دستگاه‌های مجهز به iOS 16، نسخه جدید آن را هم دریافت خواهند کرد.

کنفرانس WWDC 2023 اپل در تاریخ 15 خردادماه آغاز می‌شود و انتظار داریم با یکی از مهم‌ترین رویدادهای اپل روبه‌رو شویم؛ چرا که احتمالاً در کنار جدیدترین سیستم‌عامل‌های اپل، از هدست واقعیت ترکیبی و همچنین مک‌بوک ایر 15 اینچی کوپرتینویی‌ها هم رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *