پیش‌بینی میزان درآمد ماهیانه ایلان ماسک از مشترکین حساب توییتر خود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک در صورت دریافت ماهیانه 4 دلار از مشترکین حساب توییترش، ماهیانه نزدیک به 100 هزار دلار درآمد خواهد داشت.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و دومین فرد ثروتمند دنیا، یک اسکرین‌شات از پروفایل توییتر خود منتشر کرده است که تعداد مشترکین حسابش را نشان می‌دهد. طبق این اسکرین‌شات، ایلان ماسک 24,700 مشترک دارد که احتمالاً برای مشاهده محتوای اختصاصی ماهیانه 4 دلار هزینه می‌پردازند که درمجموع می‌تواند درآمد ماهیانه ماسک را به نزدیکی 100 هزار دلار برساند.

توییتر در گذشته برای درآمدزایی قابلیتی به نام Super Follows را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرده بود که چند وقت پیش تصمیم به تغییر نام آن به Subscriptions گرفت. با وجود این تغییر نام، عملکرد این ویژگی تغییری نکرده است و دنبال‌کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ماهیانه، به محتوای اختصاصی یک حساب دسترسی پیدا کنند.

درآمد احتمالی 100 هزار دلاری ایلان ماسک از مشترکین حساب توییترش

ایلان ماسک در گذشته گفته بود که مشترکین حساب توییترش می‌توانند با پرداخت ماهیانه 4 دلار، هر چند هفته یک بار هر سؤالی که می‌خواهند، از او بپرسند. حالا اسکرین‌شاتی که ایلان ماسک به اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد که 24,700 هزار کاربر مشترک حسابش هستند.

با در نظر گرفتن حق اشتراک ماهیانه 4 دلار، ایلان ماسک می‌تواند از 24,700 مشترک خود ماهیانه 98,800 دلار درآمد داشته باشد. به گفته مدیرعامل توییتر، دنبال‌کنندگان از طریق سیستم اشتراکی می‌توانند به محتوای اختصاصی مانند متن‌ها و ویدیوهای طولانی یا اسپیس‌های اختصاصی دسترسی پیدا کنند. همچنین این افراد یک نشان مخصوص دریافت می‌کنند.

ماسک و توییتر درباره درآمدی که ایلان ماسک از مشترکین حساب خود به‌دست می‌آورد، اظهارنظری نکرده‌اند و 100 هزار دلار حساب‌شده براساس گفته قبلی خود ماسک مبنی بر دریافت حق اشتراک 4 دلاری است.

بیشتر بخوانید  مکالمه با استیو جابز و دیگر شخصیت‌های مشهور از طریق یک بات تلگرام

ایلان ماسک که برای مدت‌ها ثروتمندترین فرد جهان بود، چند ماهی می‌شود که جای خود را به مالک برند LVMH، یعنی «برنارد آرنو» داده است. بااین‌حال ماسک که مدیریت تسلا، اسپیس‌ایکس، بورینگ کمپانی، توییتر و نورالینک را بر عهده دارد، همچنان با ثروت 164 میلیارد دلاری دومین فرد ثروتمند دنیا به‌حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *