بیت‌کوین به کانال 28 هزار دلاری برگشت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

با توقف ریزش بازار رمزارزها از شب گذشته، بیت کوین به کانال ۲۸ هزار دلاری بازگشت و رشد مجدد بسیاری از آلتکوین ها نیز آغاز شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از بازار؛ ریزش بازار رمزارزها نهایتا از شب گذشته متوقف شده و با بازگشت بیت کوین به کانال ۲۸ هزار دلار، بسیاری از آلتکوین ها نیز رشد مجدد خود را آغاز کردند.

بیت کوین در زمان نگارش این گزارش، با بیش از ۴ درصد افزایش قیمت به بالای ۲۸۵۰۰ دلار رسیده و ارزهای دیگری همچون اتریوم، ریپل، دوج کوین، سولانا و لایت کوین نیز پیشرفت خوبی را تجربه کرده اند.

از نگاه فاندامنتال، پس از انتشار اخباری مبنی بر خروج ۱۰۰ میلیون دلاری سپرده ها از بانک «فرست ریپابلیک» ایالات متحده، سهام این بانک طی شبانه روز گذشته بیش از ۵۰ درصد ریزش را تجربه کرد.

ترس ایجاد شده در پی ورشکستگی چند بانک آمریکایی از جمله سیلیکون ولی و سیلور گیت، منجر به ایجاد ترس شدید در بازارهای بین المللی شده و با انتشار خبر خروج سپرده ها از بانک فرست ریپابلیک، به نظر می رسد دور تازه ای از بحران بانکی در ایالات متحده آغاز شده است.

ریپابلیک بانک در گزارش جدید مالی خود که روز سه شنبه منتشر شد، اعتراف کرده است که بیش از ۴۰ درصد سپرده های بانکی خود را طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی از دست داده است؛ موضوعی که نهایتا منجر به ریزش شدید ارزش سهام این بانک در بورس های ایالات متحده شد.

به نظر می رسد این موضوع، دلیل اصلی افزایش ارزش بازار رمزارزها و بازگشت بخش قابل توجهی از دارایی های سرمایه گذاران به سمت این بازار بوده است.

بیشتر بخوانید  تصمیم توییتر برای همکاری با eToro به منظور تسهیل خرید سهام و رمزارز

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

با نگاهی به بازار بیت کوین در بازاه زمانی چهار ساعته به خوبی می توان متوجه شد که روند قیمت این رمزارز دستکم برای کوتاه مدت از حاشیه بازار خارج شده و شکلی صعودی به خود گرفته است.

در حال حاضر، حمایت فوری بیت کوین روی ۲۸۲۰۰ دلار قرار دارد که تا زمان حفظ این حمایت و شکسته نشدن آن، همچنان می توان انتظار افزایش قیمت در بازار را داشت. مقاومت های بعدی بیت کوین نیز به ترتیب روی نقاط ۲۸۷۰۰ دلار و ۲۹۳۵۰ دلار قرار دارد. پیشنهاد می شود رقم ۲۸ هزار دلار را به عنوان حد ضرر خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *