10 استراتژی مارکتینگ ارزهای دیجیتال

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

این مقاله 10 استراتژی برتر مارکتینگ یا همان بازاریابی برای دنیای کریپتو را گردآوری کرده است که پروژه‌های ارزهای دیجیتال جدید را از رقبا متمایز می‌کند. این ده استراتژی هم برای شناسایی پروژه‌های جذاب مفید است، هم می‌تواند برای مارکتینگ پروژه‌های احتمالی شما در دنیای ارز دیجیتال موثر باشد.

پروژه های کریپتوکارنسی نیاز به توسعه و داشتن استراتژی های بازاریابی کارآمد دارند تا از رقبا متمایز شوند. با توجه به این موضوع، استراتژی های بازاریابی اهمیت زیادی در جذب مخاطب و مشتری برای یک پروژه دارند. بازاریابی درست یک پروژه به توسعه پروژه های جدید کمکی جدی می‌کند و آینده آن‌ها را رقم می‌زند.

10 پیشنهاد ساده و کارآمد برای مارکتینگ در دنیای کریپتو را با هم مرور می‌کنیم. شناخت این ده راه هم برای تبلیغ پروژه‌های احتمالی شما و هم برای شناخت درست از پروژه‌های بازار کریپتو کارنسی ضروری است.

وب سایت جذاب: تاثیر مثبت بر سرمایه گذاران بالقوه با وب سایت شما شروع می شود، پس کار درست و با کیفیتی انجام دهید. فکر نکنید با ظهور شبکه‌های اجتماعی کار وبسایت‌ها تمام شده است! نه! بسیاری از مشتریان و سرمایه‌گذاران در گام اول به وبسایت یک پروژه کریپتو نگاه می‌کند.

ساخت جامعه کاربری: ارزش ایجاد و حفظ یک جامعه یا کامیونیتی را هرگز نباید دست کم گرفت؛ به خصوص در دنیای کریپتو کارنسی. این موضوع به معنای ایجاد یک فضای تازه با مشتریان و مخاطبان شما است. همین جامعه کاربری می‌تواند یک دارایی دیجیتال را به اوج برساند. به تجربه شیبا نگاه کنید.

با خلق موضوعات جدید، جو بدهید: یکی از محبوب ترین استراتژی های بازاریابی در بخش ارزهای دیجیتال Create a Buzz است. یعنی چه؟ یعنی موضوعات جالبی در اطراف پروژه خود ایجاد و با آن جلب توجه کنید. برای انجام این کار، شما باید برای پروژه خود- صرف نظر از نوع آن- حواشی جالب ایجاد کنید تا افراد بیشتری را متقاعد کنید که به جامعه کاربران شما بپیوندند. علاوه بر این، شما باید تب خرید مردم و رگ خواب آن‌ها را بشناسید تا بتوانید آن‌ها را به سمت پروژه خود جلب کنید. جایزه دادن، خبر همکاری با پروژه‌های بزرگ و تخفیف‌های فصلی از جمله نمونه‌های این کار است.

بیشتر بخوانید  تشخیص نشانه‌های بیماری در اسکن‌های MRI با هوش مصنوعی

تعامل داشتن شبکه های اجتماعی: هر کمپین دیجیتالی به رسانه های اجتماعی وابسته است. شخص باید برای حساب کاربری در تمام سایت ها از جمله فیس بوک، توییتر، ردیت، تلگرام و دیسکورد ثبت نام کند. به همین دلیل شما در هر کمپین مارکتینگی باید اولویت تعامل در شبکه‌های اجتماعی را حفظ کنید.

لینکدین: به عنوان یک استراتژی عموما شبکه اجتماعی لینکدین نادیده گرفته می شود، اما نباید اینطور باشد. راه ایده آل برای ایجاد و ارتباطات قوی با پروژه‌های جذاب دیگر و سرمایه‌گذاران از سمت لینکدین هموار می‌شود. به خاطر داشته باشید که روزانه صدها هزار سرمایه‌گذار فعال در لینکدین حضور دارند. این به این معنی است که شما می توانید با تعداد زیادی از افراد ارتباط برقرار کنید و با انجام این کار سرمایه گذاران، به ویژه سرمایه گذاران نهادی، را جذب کنید.

مصاحبه و کمپین رسانه‌ای: با فردی که طرفداران قابل دارند همکاری کنید. یوتیوبرها الگوهای ایده آل برای این کار هستند. یک مصاحبه برنامه ریزی کنید تا بتوانید درباره پروژه خود با چنین چهره‌هایی صحبت کنید. این یک روش فوق العاده است که بارها جواب پس داده و شما را ناامید نمی‌کند.

ساخت ایردراپ: یکی دیگر از تکنیک های ارائه شده برای توسعه جامعه کاربری ایردراپ است. ایردراپ توکن، که هدایایی است که به برندگان خوش شانسی که به صورت تصادفی انتخاب شده اند، اهدا می‌شود می تواند به پروژه شما کمک کند تا حمایت بیشتری از تعداد بیشتری از کاربران دریافت کند. این امر اعضای جامعه کاربری شما را افزایش می‌دهد، نرخ تعامل آن‌ها را زیاد می‌کند و هیجانی خاص پیرامون پروژه شما ایجاد می‌کند. پس ایردراپ را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  نسل تازه اینترنت چطور مدل سفر کردن را عوض می‌کند؟

جایزه گذاشتن: جایزه‌های پولی، کالایی یا چیزهای دیگری را مطرح کنید تا پروژه شما مورد توجه قرار بگیرد و کاربران برای کسب آن با هم رقابت کنند. این رقابت می‌تواند باعث ترند شدن پروژه شما شود، رسانه‌ها را جذب کند، کاربران قدیمی را فعال و کاربران جدیدی را جذب کند. پس این کار را جدی گرفته و برای آن برنامه ریزی کنید.

بیانیه مطبوعاتی: با توجه به انواع رسانه‌های قابل دسترسی آنلاین بیانیه‌های مطبوعاتی گاهی نادیده گرفته می‌شوند، اما این کار بخشی از ضروریات انتشار ارزهای دیجیتال هستند. با نوشتن و اعلام بیانیه های مطبوعاتی، می توانید مردم را در مورد پروژه خود آگاه کنید و به آن‌ها نشان دهید که این یک پروژه معتبر است. به جز این با این کار می‌توانید جدیت و سازمان‌یافتگی خود را به سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران جدی مارکت نشان دهید.

تلگرام: برای بسیاری از کاربران ارز دیجیتان تلگرام جایگزین سایر برنامه های سوشال مدیا به عنوان گزینه مطلوب در دسترس است. یک تاکتیک مارکتینگ فوق‌العاده که مقرون به صرفه است فعالیت در تلگرام، ایجاد جامعه کاربری، گروه‌های مختلف و مرتبط کردن کاربران با پروژه خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *