امکان درآمدزایی کاربران توییتر از طریق تولید محتوا در این شبکه اجتماعی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
ایلان ماسک از فراهم شدن امکان درآمدزایی برای کاربران توییتر ازطریق تولید محتوا در این شبکه‌ی اجتماعی خبر داد.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: ایلان ماسک در جدیدترین نمونه از تغییرات رادیکالی توییتر اعلام کرده است که تولیدکنندگان محتوا ازاین‌پس می‌توانند ازطریق محتوایی که تولید می‌کنند، درآمد به جیب بزنند.

از زمان فروش توییتر به ماسک، این شبکه‌ی اجتماعی متن‌محور میزبان تغییرات مهمی شده است تا ضمن مدیریت هزینه‌ها، به درآمد بیشتری دست پیدا کند. یکی از کارهای مهم‌ ایلان ماسک، اخراج هزاران نفر از نیروهای توییتر و بازطراحی سرویس اشتراکی Twitter Blue بود.

سرویس اشتراکی توییتر دریافت تیک آبی را به پرداخت پول مشروط می‌کند. درحالی‌که جوّ منفی سنگینی علیه این سرویس شکل گرفته است، ایلان ماسک به بلو به‌عنوان یکی از منابع درآمد اصلی‌ توییتر نگاه می‌کند.

به‌گزارش کوین‌تلگراف، کاربران توییتر می‌توانند از تمامی انواع پست‌هایی که در این شبکه‌ی اجتماعی منتشر می‌کنند، درآمد کسب کنند. روش کسب درآمد توییتر قابلیتی به نام Subscriptions است. به‌لطف Subscriptions می‌توانید ماهانه مبلغ مشخصی از دنبال‌کنندگان دریافت و محتوای اختصاصی برایشان منتشر کنید.

تولیدکنندگان محتوا در توییتر تا زمان کسب ۵۰٬۰۰۰ دلار درآمد می‌توانند ۹۷ درصد از پول به‌دست‌آمده از این شبکه‌ی اجتماعی را نگه دارند؛ پس از عبور از این مرز، سهم تولیدکنندگان محتوا به ۸۰ درصد می‌رسد. توییتر برای پرداخت پول کاربران سراغ همکاری با سرویس Stripe رفته است.

پول کاربران فقط زمانی به آن‌ها پرداخت می‌شود که میزان درآمد به حداقل ۵۰ دلار برسد. حتی درصورت تعلیق‌شدن حساب کاربری، امکان بازگشت پول کاربران برای سرویس Subscriptions وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  احتمال سبک‌تر بودن مدل‌های آیفون 15 پرو نسبت به نسل قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *