انتقاد جک دورسی از مدیریت ایلان ماسک در توییتر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
جک دورسی از عملکرد ایلان ماسک پس‌ از تصاحب توییتر در مدیریت این شبکه‌ی اجتماعی انتقاد کرد.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: جک دورسی درحال‌حاضر از شبکه‌ی اجتماعی Bluesky استفاده می‌کند؛ پلتفرمی که بر پایه‌ی پروتکل باز توسعه یافته است. بنیان‌گذار توییتر می‌گوید این شبکه‌ی اجتماعی پس‌ از روی کار آمدن ایلان ماسک، عملکرد ضعیفی دارد. البته دورسی هیئت مدیره‌ی توییتر را نیز به‌دلیل اجبار برای فروش این پلتفرم سرزنش کرده است.

یکی از کاربران Bluesky به‌نام جیسون گلدمن از دورسی درمورد عملکرد ماسک در توییتر سؤال کرد و دورسی پاسخ داد‌: «به نظر من ماسک بعد از اینکه فهمید زمان‌بندی بدی داشته است، عملکرد خوبی داشت. از طرفی با اجبار هیئت مدیره برای فروش شبکه‌ی اجتماعی مذکور مخالفم. به‌هرحال این اتفاق رخ داد و اکنون تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، ساخت پلتفرمی است که از تکرار اشتباهات قبلی جلوگیری کند.»

ویل اورموس، نویسنده‌ی واشنگتن‌پست نیز به‌نحوی نشان داد دورسی از سرزنش خودش اجتناب می‌کند. اورموس همچنین به عذرخواهی دورسی برای نقشش در تعیین سرنوشت توییتر اشاره کرد.

به‌ نوشته‌ی تِک‌کرانچ، دورسی علاوه‌بر ابراز تأسف از وضعیت توییتر تحت مدیریت ماسک و شرایطی که باعث شد اکنون به این مرحله برسیم، اظهار داشت که شبکه‌ی اجتماعی مذکور هرگز به‌عنوان یک شرکت سهام عام دوام نمی‌آورد. دورسی همچنین یکی از توییت‌های قبلی خود مبنی‌بر اینکه ایلان ماسک شخص مناسبی برای مدیریت توییتر است و به او اعتماد دارد را بازنشر کرد و توضیح داد منظورش به‌طور خاص، خصوصی کردن توییتر بوده است.

دورسی همچنین اتهام اینکه او در فروش توییتر به ماسک نقش داشته است را ناروا دانست. مدیرعامل سابق توییتر در پایان اشاره کرد اساساً فروش و تملک شرکت‌های سهامی عام با توجه به شرایط بازار، دور از ذهن نیست.

بیشتر بخوانید  چطور یک کاربر را در توییتر بلاک کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *