5 هوش مصنوعی برتر ساخت عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کاربردهای هوش مصنوعی این روزها به شکل پیوسته در حال گسترش است و هر روز شاهد ظهور هوش مصنوعی در یک زمینه جدید هستیم. از پزشکی تا نوشتن این روزها هوش مصنوعی اتفاقات جالبی را خلق می‌کند.

یکی از جالب‌ترین موارد استفاده از آن‌ برای عموم خلق تصاویر و آثار شبه‌هنری بر مبنای نوشته کاربران است. هم اکنون ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس به شکل رایگان یا پولی در دسترس کاربران قرار دارند؛ ابزارهایی که بسیار جذاب، پرمخاطب و پر استفاده هستند.

سؤال مهم این جا است که کدام یک از آن‌ها نسبت به رقبای خود برتری دارد؟ در ادامه این مطلب با ایرانی متا همراه باشید تا با تولیدکنندگان تصویر برتر هوش مصنوعی که می‌توان در سال 2023 آن‌ها را امتحان کرد بیشتر آشنا شویم.

GetIMG

GetIMG مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که آن را از اکثر تولیدکننده‌های تصویر متمایز می‌کند. تصاویر اصلی را در مقیاس متفاوت تولید کنید، عکس‌ها را اصلاح کنید، تصاویر را فراتر از مرزهای اصلی خود گسترش دهید یا مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی ایجاد کنید.

این بیش از 20 مدل هوش مصنوعی، از Stable Diffusion تا سبک‌های سفارشی جامعه را ارائه می‌دهد.

با ویرایشگر پیشرفته GetIMG می‌توانید بخش‌های گمشده هر عکس را بازتولید کنید یا آثار هنری بزرگ و خیره‌کننده را روی بوم بدون مرز نقاشی ایجاد کنید. به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی وجود ندارد. به راحتی جزئیات کوچک را تغییر دهید یا کل ویژگی‌های بصری را در هر تصویر تغییر دهید. از رنگ‌آمیزی هوش مصنوعی برای حذف اشیای ناخواسته از تصاویر یا تغییر هر عنصر دیگر استفاده کنید یا فقط بخشی از تصویر را پاک کنید و به هوش مصنوعی بگویید در فضای خالی چه چیزی را رندر کند.

بیشتر بخوانید  پیشتازی اپل در بازار فروش تبلت

یک مدل هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده دریافت کنید. اگر بخواهید برای خود یا تیمتان آواتارهای هوش مصنوعی ایجاد کنید یا تصاویر زیبایی از محصول خود در سناریوهای مختلف ارائه دهید یا حتی فقط می‌خواهید مدل هوش مصنوعی خود را داشته باشید تا با سبک خود تصویر خلق کنید، GetIMG در کنار شما است.

NightCafe

NightCafe یکی از نام‌های بزرگ در دنیای هنر هوش مصنوعی است. این به دلیل داشتن الگوریتم‌ها و گزینه‌های بیشتر نسبت به سایر هوش‌های مصنوعی مولد شناخته شده است، اما استفاده از آن همچنان برای کاربران مبتدی نیز بسیار آسان است/ NightCafe  بر اساس یک سیستم اعتباری طراحی شده، اما دارای یک سطح رایگان سخاوتمندانه و گزینه‌های زیادی برای “کسب” اعتبار با شرکت در انجمن این سایت است.

در حالی که الگوریتم‌های زیربنایی در تمام مولدهای هنر هوش مصنوعی فهرست شده در این مطلب متفاوت با یکدیگر است، فهرست سایر ویژگی‌های NightCafe چیزی است که آن را متمایز می‌کند.

Shutterstock

شاتر استوک شرکت بی‌نهایت مشهوری است که سهام آن در بورس نیویورک معامله می‌شود. آنها عکس استوک، فیلم استوک، موسیقی استوک، ابزارهای ویرایش را ارائه می‌دهند و از سال 2023 بهترین ابزارها را برای تولید تصاویر و هنر ارائه می‌کنند. این امر با ادغام سیستم هوش مصنوعی DALL-E 2 در OpenAI به دست آمد.

چیزی که راه‌حل Shutterstock را متمایز می‌کند، ترکیب پیشرفته‌ترین سیستم هوش مصنوعی با سهولت استفاده از پلت فرم شاتر استوک است. آنها به UX (رابط کاربری) تسلط دارند که شروع به کار را سریع و ساده می‌کنند.

چند مرحله ساده وجود دارد:

  • هر چیزی را تصور کنید! سپس آن را در نوار جستجو تایپ کنید. روی Generate کلیک کنید.
  • Shutterstock چند نسخه را برای انتخاب شما ایجاد می‌کند.
  • اگر دوست دارید تصویر را در Create ویرایش کنید. یا فقط دانلود کنید.
  • با پیشنهاد آزمایشی رایگان Shutterstock، می‌توانید تا 10 تصویر تولید کنید.
بیشتر بخوانید  انتشار برنامه عکاسی مبتنی‌ بر هوش مصنوعی Galaxy Enhance-X برای سری گلکسی A

DALL-E 2

به باور بسیاری بهترین تولیدکننده هنری هوش مصنوعی، DALL-E 2 است که یک تولیدکننده تصویر مولد مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه‌یافته است. تنها در چند دقیقه، می‌توانید تصاویر بسیار واقعی را با هوش مصنوعی ایجاد کنید. همین هوش مصنوعی قابلیت ایجاد تصویر را به موتور جست‌وجوی مایکروسافت یعنی بینگ اضافه کرده است.

DALL-E 2 پتانسیل باورنکردنی را به شما نشان می‌دهد. به گفته OpenAI از این ابزار می‌توان برای ایجاد تصاویر، طراحی محصولات و ایجاد ایده‌های جدید برای تجارت استفاده کرد.

رابط کاربری آسان DALL-E 2 این امکان را برای هر کسی فراهم می‌کند تا تصاویر با کیفیت بالا با هوش مصنوعی ایجاد کند. این بدان معنی است که نه تنها هنرمندان حرفه‌ای در DALL-E 2 چیز جذابی پیدا می‌کنند، بلکه هنرمندان آماتور نیز می‌توانند از این ابزار استفاده کنند.

یکی از بهترین ابزارهای ارائه شده توسط DALL-E 2 براش نقاشی آن است که به شما امکان می‌دهد جزئیاتی مانند سایه‌ها، های‌لایت‌ها و موارد دیگر را به تصویر خود اضافه کنید. ابزارهایی مانند قلم‌مو به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر پیچیده با چندین لایه ایجاد کنید که هر یک با ویژگی‌های خاص خود سفارشی شده است.

Deep Dream Generator

یکی دیگر از بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی Deep Dream Generator توسط Aifnet عرضه شده است. این ابزار یکی از محبوب‌ترین مولدهای هنری هوش مصنوعی در بازار است. Deep Dream یک ابزار آنلاین است که شما را قادر می‌سازد تصاویر واقعی را با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

Deep Dream متکی بر یک شبکه عصبی است که با میلیون‌ها تصویر آموزش‌داده‌شده است. استفاده از آن آسان است، فقط باید قبل از اینکه ابزار یک تصویر جدید بر اساس نسخه اصلی ایجاد کند، یک تصویر آپلود کنید. یکی از کاربردهای اصلی Deep Dream استفاده از آن برای ایجاد آثار هنری است، زیرا از سبک‌های مختلف نقاشی برای تولید تصاویری که به نظر می‌رسد از مکان‌ها یا دوره‌های زمانی مختلف هستند استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید  پیوستن 100 میلیون کاربر به اینستاگرام تردز تنها در 5 روز!

این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا قبل از ایجاد یک تصویر واقعی بر اساس آن، دسته‌ای مانند حیوانات یا مناظر را انتخاب کنید. علاوه بر همه اینها، Deep Dream به شما امکان می‌دهد سه سبک را انتخاب کنید Deep Style، Thin Style یاDeep Dream. پس از انتخاب سبک می‌توانید تصویر را به شکل پیش‌نمایش ببینید.

در اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی Deep Dream آورده شده است:

  • با هوش مصنوعی تصاویر واقعی ایجاد می‌کند
  • شبکه عصبی بر روی میلیون‌ها تصویر آموزش داده شده است
  • سبک‌های مختلف نقاشی
  • دسته‌بندی تصاویر
  • سه سبک مجزا
  • تبدیل متن به تصویر

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *